فرماندار اردستان
استان اصفهان تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه سیاسی مرکزی

فرماندار اردستان گفت: از کارهای بنیادی و موضوعاتی که در شهرستان باید بر روی آن کار شود ایجاد مهدکودک قرآنی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، سید محمد هادی احمدی‌طبا شامگاه سه‌شنبه در نشست مدیران و اعضای حوزه‌های علمیه خواهران و برادران، اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که در فرمانداری برنامه ریزی کردیم بحث دیدار با اقشار مختلف جامعه است، جلسه با طلاب نیز از این سلسله جلسات بوده و ما شنونده مشکلات و برنامه‌های طلاب خواهیم بود.
وی افزود: از کارهای بنیادی و موضوعاتی که در شهرستان باید بر روی آن کار شود ایجاد مهدکودک قرآنی است، ما به این مهد قرآنی نیاز داریم و باید زیرساخت‌های آن فراهم شود، خانواده‌ها دوست دارند فرزندانشان مؤمن و متدین باشد.
فرماندار اردستان یادآور شد: حوزه علمیه نیروهای متخصص کودک و نوجوان را دارد و خوب است که نسبت به ایجاد یک مهدکودک قرآنی در شهرستان اقدام کند.
احمدی‌طبا خاطرنشان کرد: هیئت دانش آموزی در شهرستان اردستان ضعیف است، لازم است که این هیئت در شهرستان تشکیل شود و جوانان و نوجوانان محور کار باشد همچنین روحانیون نیز حضور داشته باشند.
احمدی طبا تاکید کرد: راه اندازی فروشگاه عفاف و حجاب در این شهرستان ضروری است، در این خصوص تصمیم‌هایی گرفته شده و این نوید را می‌دهیم که در آینده‌ای نزدیک راه اندازی شود و به مردم ارائه خدمات کند.

و همچنین در این نشست فرماندار با طلاب حجت‌الاسلام سید علیرضا طباطبایی نژاد رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان بعنوان مشاور افتخاری فرماندار در امور روحانیت و حوزه های علمیه منصوب شد

جعفر فدائی اردستانی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x