اجتماعی استان حوادث

دپوی محموله لوازم ایمنی کار در زیر زمین

دپوی محموله لوازم ایمنی کار در زیر زمین

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف محموله ای از لوازم ایمنی کار خارجی قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در زیر زمین یک منزل شخصی خبر داد.

سردار” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان در عملیاتی هوشمندانه ازدپوی انواع کالاهای خارجی قاچاق در یک منزل شخصی در شهرستان اصفهان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی و اخذ مجوز از مرجع قضائی به محل اعزام و در بازرسی از این منزل مقادیری لوازم ایمنی کار شامل ۸هزار و ۲۹۸جفت دستکش کار، ۲ هزار و ۴۶۰ ثوب لباس یکبار مصرف، هزار و ۷۹۵ عددعینک ایمنی، هزار و ۲۲۲ عددطلق ایمنی،۷ هزار عددکاور ایمنی، ۵۰۰جفت کفش ایمنی، هزار و ۳۰۹ عدد ماسک و فیلتر ماسک ایمنی، ۶ هزار و ۹۴ عدد گوش گیر و محافظ گوش و ۲۰۰ عدد کمربند را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه این محموله فاقد هر گونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بود توقیف و به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شدند و مالک منزل نیز در این رابطه دستگیر و پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x