اجتماعی استان

پلیس با کانون های جرم برخورد می کند

پلیس با کانون های جرم برخورد می کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در ادامه “سلسله نشست های هم اندیشی پلیس با مردم” سردار”محمدرضا میرحیدری” فرمانده انتظامی استان به همراه معاونان خود در مسجد “علی بن ابی طالب” شهرک کاوه اصفهان حضور یافت و ضمن دیدار و گفت و گو با نمازگزاران به سوالات، درخواست ها و مشکلات آن ها در حوزه نظم و امنیت رسیدگی کرد.

سردار” محمدرضا میرحیدری” در این دیدار با اشاره به نقش مثبت خانواده ها در کنترل مشکلات بیان داشت: دشمنان به صورت مداوم در حال تلاش برای ایجاد مشکل در کانون های گرم خانواده هستند که در این خصوص لازم است خانواده ها با هوشیاری کامل خود مانع ایجاد چنین اتفاقاتی شوند.

وی ادامه داد: همه افراد باید در ارتباط با حفظ نظم و امنیت جامعه انجام وظیفه کنند، در واقع نگاه ما باید همچون دوران دفاع مقدس باشد، امروزه این جبهه تغییر کرده و پلیس باید در خط مقدم تمام امور حضور داشته باشد و انجام وظیفه کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه مردم باید در این مسیر همراه پلیس باشند، تصریح کرد: دفاع از دین و ناموس بر همه افراد واجب بوده، این در حالی است که مردم و ریش سفیدان نیز باید پا به پای پلیس در پیگیری و برطرف کردن مشکلات حضور داشته باشند.

سردار میرحیدری با اشاره به اینکه پلیس با کانون های جرم برخورد می کند، عنوان کرد: مردم نسبت به مشاهده موارد مشکوک و افراد مجرم بی تفاوت نباشند و مراتب را در هر زمان و مکانی به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به برخورد با متخلفان اقدام شود.

در پایان این دیدار حجت الاسلام “حمیدرضا رضوانی” امام جماعت مسجد علی بن ابی طالب شهرک کاوه خاطرنشان کرد: پلیس همواره جزو ارگان هایی بوده که رضایتمندی مردم و شهروندان را به همراه داشته و این رضایتمندی نشات گرفته از حضور در میان مردم، شنیدن دغدغه و مشکلات مردم و همچنین رسیدگی بی وقفه به آن ها از سوی پلیس است.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x