اجتماعی استان

مهارت آموزی با هدف پایدارسازی اشتغال مددجویان

مهارت آموزی با هدف پایدارسازی اشتغال مددجویان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت: دوره های مهارت آموزی مددجویان، با هدف پایدارسازی اشتغال و ایجاد زمینه ورود آنها به بازار کار برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با تاکید به مهارت آموزی مددجویان مستعد اشتغال، گفت: نخستین گام برای توانمندسازی اقتصادی مددجویان، اشتغال است و آموزش فنی و حرفه ای می تواند زمینه ساز اشتغال پایدار خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد باشد.

احمد رضایی با بیان اینکه مددجویان با مهارت های کسب و کار می توانند برای خود شغل ایجاد کرده و در مسیر خودکفایی گام بردارند، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۰۰ مددجو در دوره های مختلف آموزش فنی و حرفه ای شرکت کرده و با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال برای ۱۰ هزار و ۷۳۵ نفر دوره آموزشی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در فصل تابستان دوره های آموزشی براساس نیازسنجی انجام شده برای دانش آموزان و دانشجویان برگزار می شود، افزود: دوره های آموزشی کامپیوتر، صنایع دستی، خیاطی، آرایشگری، آشپزی و… رشته های مورد توجه این گروه سنی است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان با تاکید به اهمیت برگزاری دوره های آموزش فنی حرفه ای برای پایداری اشتغال مددجویان، گفت: با این هدف در سال جاری، اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد تومان برای آموزش ۱۰ هزار و ۷۳۵ مددجو در رشته های مختلف فنی و حرفه ای اختصاص یافته است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x