اجتماعی استان حوادث

کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق

کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان “فلاورجان” از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “مرتضی هادیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: با دریافت گزارش های مردمی مبنی بر نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت سنگین غیرقانونی و قاچاق در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع و با انجام اقدامات هوشمندانه طی هماهنگی با مقام قضائی در محل حاضر شده و در بازرسی به عمل آمده یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به اینکه موتورسیکلت سنگین کشف شده فاقد هرگونه مدارک قانونی و گمرکی بود، تصریح کرد: ارزش موتورسیکلت کشف شده از سوی کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال برآورد شده است. این مقام انتظامی با بیان دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی وی به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: قاچاق ضربات جبران ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور وارد می کند، در این راستا پلیس همواره با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x