اجتماعی استان

پرداخت بیمه های اجتماعی ۵ هزار و ۴۴۷ مددجو

پرداخت بیمه های اجتماعی ۵ هزار و ۴۴۷ مددجو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

در سه ماهه نخست امسال بیش از ۳ میلیارد تومان، حق بیمه ۵ هزار و ۴۴۷ مددجوی اصفهانی به حساب سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده است.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، هادی بنایی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اعلام اینکه هم اکنون ۵هزار و ۴۴۷ مددجو از خدمات بیمه تامین اجتماعی این نهاد در استان اصفهان بهره‌مند می‌شوند، بیان داشت: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از ۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان حق بیمه این تعداد مددجو به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز شده است.

هادی بنایی با تاکید به تعامل با سازمان تامین اجتماعی درخصوص معرفی بانوان سرپرست خانوار با اولویت گروه سنی ۴۷ تا ۴۹ سال با شرایط خاص برای واریز حق بیمه و استفاده از مزایای بازنشستگی، ادامه داد: حق بیمه تامین اجتماعی ۲ هزار و ۸۹۱ زن سرپرست خانوار در سه ماهه نخست امسال با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۹۲۳ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی با اشاره به بهره مندی ۷۳۹ نفر از مجریان طرح های اشتغال از خدمات تامین اجتماعی نیز گفت: پرداخت سرانه حق بیمه این تعداد مددجو با اعتباری بیش از ۷۶۱ میلیون تومان انجام شده است.

بنایی همچنین افزود: هزار و ۸۱۷ نفر از مددجویان روستایی و عشایر تحت حمایت این نهاد مشمول طرح بیمه روستاییان و عشایر هستند که حق بیمه آن‌ها به‌صورت سالانه توسط کمیته امداد به حساب صندوق بیمه روستاییان و عشایر واریز می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان گفت: در سال گذشته، ۱۹۱ نفر از مددجویان با پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی توسط این نهاد، از چرخه حمایت خارج و از مزایای بازنشستگی برخوردار شدند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x