اجتماعی بین الملل تهران چندر رسانه

تسلیت فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران کشوربه مناسبت هفتم ذیحجه شهادت حضرت امام محمد باقر (ع)

همزمان با ایام شهادت پنجمین پیشوای جهان تشیع حضرت امام محمد باقر (ع) ، حسین فسائی فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور پیام تسلیت صادرنمود.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری احوال نیوز :

همزمان با شهادت پنجمین پیشوای جهان تشیع حضرت امام محمد باقر، حسین فسائی نوشت :

بسم الله الرحمن الرحیم

امام بزرگواری که نمونه کامل علم و زهد بوده و نام گرانقدرشان همواره بر تارک فرهنگ شیعه می درخشد چراکه نقش و تاثیر شگرفی بر گسترش علوم نبوی داشتند. امام محمد باقر علیه السلام با بنیان گذاری نهضت علمی علوی بر غنای گنجینه دانش مسلمانان افزوده و فصل جدیدی را فراروی تاریخ اسلام گشودند. امید است نسل جوان و آینده ساز کشور بتوانند در پرتو تاسی به سیره این امام همام و تقویت حس علم اندوزی و حقیقت طلبی آینده ای نویدبخش را برای امت اسلامی رقم زده وهمواره در مسیر حق و حقیقت حرکت کنند.

بدینوسیله فرارسیدن سالروز شهادت پنجمین ستاره تابناک آسمان امامت وولایت ،حضرت امام محمد باقر(ع) راکه به حق باقرالعلوم لقب داده اند تسلیت وتعزیت عرض می نمایم واز درگاه خداوند متعال آرزو دارم که همگی مارا از پیروان واقعی و بهره مند از علوم لایتناهی آن امام بزرگوار قراردهد.

اینجانب به نوبه خود شهادت مولای پنجم شیعیان حضرت امام محمد باقر (ع) را به ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و امیدوارم همگان با بهره وری از فرهنگ ناب و هستی بخش اهل بیت علیهم السلام ، از برکت لایزال معصومین و ائمه طاهرین متنعم گردند.

حسین فسائی فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x