اجتماعی استان

۱۲ دستگاه متولی حل معضل تکدی‌گری و کارتن‌خوابی هستند

۱۲ دستگاه متولی حل معضل تکدی‌گری و کارتن‌خوابی هستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گفته مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان رفع معضلاتی همچون تکدی‌گری و کارتن‌خوابی بر عهده ۱۲ دستگاه متولی همانند شهرداری است که باید نسبت به انجام وظیفه خود در این زمینه اقدام کنند.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، تکدی‌گری و کارتن‌خوابی ازجمله عوامل ایجاد ناامنی و نازیبایی در شهرها به شمار می‌روند و شهر اصفهان نیز در دهه‌های اخیر به دلیل سیل مهاجرت با افزایش تکدی‌گری و کارتن‌خوابی مواجه شده است.

برای رفع تکدی‌گری و کارتن‌خوابی متولیان و دستگاه‌های مختلفی باید پا به میدان گذاشته و طی یک فرآیند مشارکتی در این زمینه اقدام کنند. موضوعی که به گفته مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان به حوزه مسئولیت ۱۲ دستگاه مرتبط است.

روح‌الله ابوطالبی در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با تأکید بر این موضوع اظهار کرد: برای رفع معضلاتی همچون تکدی‌گری و کارتن‌خوابی تمام ۱۲ دستگاه متولی باید همانند شهرداری، حضور فعال و مستمر داشته باشند تا بتوان برای رفع آن اقدام اساسی انجام داد.

نقش مدیران در پیگیری مطالبات شهروندان قابل توجه است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان نیز در این دیدار نقش مؤثر مدیران در پیگیری مطالبات و رفع نیازهای شهروندان را قابل توجه دانست و گفت: اگر کار شهروندان به کاغذبازی‌ها و بروکراسی اداری گره بخورد، احساس نارضایتی می‌کنند.

سیدمحمد موسویان اضافه کرد: پیشگیری و رفع تخلفات شهری باید با قوت بیشتری نسبت به گذشته ادامه یابد و باید در زمینه حفظ موضوعاتی که در سطح مطلوب کار شده است، تلاش کرد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x