اجتماعی استان حوادث مرکزی

واژگونی تانکر سوخت، محور اصفهان _ شهرکرد را مسدود کرد

واژگونی تانکر سوخت، محور اصفهان _ شهرکرد را مسدود کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از مسدود شدن محدوده تونل رُخ در محور اصفهان _ شهرکرد و بالعکس به دلیل واژگونی یک دستگاه تانکر حامل سوخت خبر داد.
سرهنگ” اصغر زارع” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: صبح امروز ماموران پلیس راه استان اصفهان از واژگونی یک دستگاه کامیون حامل بنزین درمحور اصفهان _ شهرکرد محدوده تونل رُخ مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.
وی با بیان اینکه هیچ گونه آسیبی به راننده خودرو وارد نشده اظهار داشت: به دلیل نشت بنزین از خودروی مذکور و احتمال انفجار بلافاصله محدوده تونل رُخ در محور اصفهان – شهرکرد و باالعکس به صورت موقت مسدود شد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در همین راستا سه راهی سامان، محور جعفر آباد، محور سامان – شهرکرد و سه راهی گاز، تونل فجر – شهرکرد به عنوان راه های جایگزین درنظر گرفته شده و دستگاه های امدادی در حال پاکسازی صحنه هستند.
سرهنگ زارع با بیان اینکه هر زمان محور مذکور به طور کامل پاکسازی و ایمنی لازم در آن فراهم شود محدودیت برداشته خواهد شد اظهار داشت: از رانندگانی که قصد تردد در این مسیر را دارند تقاضا می کنیم با ماموران پلیس راه همکاری کرده و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x