انتظامی کشور توانمند و پرتلاش در خدمت مردم/ شهید بهشتی، بهترین الگو در جهاد تبیین/ نا امید کردن مردم،خیانت به خون شهداست

انتظامی کشور توانمند و پرتلاش در خدمت مردم/ شهید بهشتی، بهترین الگو در جهاد تبیین/ نا امید کردن مردم،خیانت به خون شهداست

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: انتظامی کشور با تجهیزات هوشمند، نیروهای قوی، توانمند و پرتلاش در خدمت مردم است و شبانه روز برای ارتقای امنیت تلاش می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “حسین اشتری” در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در شهرستان “اردستان” استان اصفهان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب و شهدای شهرستان “اردستان” به ویژه شهید حجت الاسلام “سید نورالله طباطبایی نژاد”، شهید دکتر “حسین بخشایش” و شهید مهندس “محمود تفویضی” بیان داشت: به روح بلند و ملکوتی امام راحل درود می فرستیم و آرزوی طول عمر همراه با سلامتی برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) داریم جا دارد تا از مردم شهید پرور و ولایی شهرستان “اردستان” که در مراسم چهلمین سالگرد شهدای هفتم تیر حضوری پر شور دارند، قدردانی کنم.

وی افزود: وقتی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می فرمایند: «گرامی داشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.» منظورشان این است که باید با برگزاری این گونه مراسم و یادبودها روح خود را صیقل داده و راه و اهداف شهدا را دنبال کنیم و دریابیم که آنها از ما چه خواستند.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: اگر به وصیت نامه شهدا دقت کنیم به کلید واژه هایی بر می خوریم که می تواند چراغ راه برای ما باشد؛ این کلید واژه ها تبعیت محض از ولی فقیه، وحدت کلمه و خداباوری است.

سردار اشتری سپس به تشریح ابعاد شخصیتی آیت الله دکتر شهید “بهشتی” پرداخت و با بیان اینکه او نمونه کامل یک انسان انقلابی، ولایی، قانونمدار، شجاع و مسائل روز را به خوبی تبیین می کرد، گفت: این شخصیت بزرگ می تواند الگوی بسیار خوبی برای مردم در جهاد تبیین باشد.

وی در ادامه به مرور وقایع سال ۱۳۶۰ پرداخت و گفت: دشمن برای اینکه انقلاب را ساقط کند هدف گذاری دقیقی برای دو نهاد قوه قضائیه و مجریه کرده بود و بر همین اساس به ترور شخصیت های برجسته و تاثیرگذار انقلاب همچون شهید “بهشتی”، شهید “رجایی” و شهید “باهنر” دست زد و در چنین روزی هم ابتدا مقام معظم رهبری را ترور کردند که خدا خواست تا ایشان در آن حادثه دچار جراحت شده و به همین دلیل شب بعد از آن در جلسه حزب جمهوری شرکت نکنند.

سردار اشتری با بیان اینکه هر کشوری این تعداد از مسئولان عالی رتبه اش یکجا کشته شوند به راحتی در آن کشور کودتا شده و نظام آن تغییر می کند، گفت: علی رغم این بحران ها و حوادث اما انقلاب ما پابرجا باقی ماند و رمز بقای آن هم پیروی از امام و رهبری، وحدت کلمه و خداباوری مردم بود.

فرمانده کل انتظامی کشور اضافه کرد: امروز رمز پیروزی و موفقیت و بهترین راه مقابله با دشمن در وضعیت کنونی که کشور ما تحریم است هم دشمن تهدید می کند و هم تمام توان خود را در جنگ نرم علیه ما به کار گرفته پیروی از ولی فقیه است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه مقام معظم رهبری به آینده این نظام و انقلاب خوشبین هستند و امیدوارند، اظهار داشت: درست است که مشکلات و نارسایی ها وجود دارد و موضوعات اقتصادی به قشر ضعیف جامعه فشار می آورد اما مردم باید امیدوار باشند و بدانند که دولت با تمام توان دنبال حل مشکلات آنان است و من از نزدیک شاهد این تلاش ها بوده ام.

وی نا امید کردن مردم به آینده انقلاب را خیانت به خون شهدا دانست و اظهار داشت: راه بزرگی را طی کردیم و راه های زیادی هم در پیش داریم، نگذاریم مردم ناامید و بی انگیزه شوند چرا که دشمن هم به دنبال همین کار است.

سردار اشتری یکی از اقدامات دشمن در زمینه نا امید کردن مردم را نا امن جلوه دادن پایتخت در پی دستبرد به صندوق امانات بانک ملی تهران عنوان کرد و گفت: زمانی که این اتفاق رخ داد گروه های مختلفی در داخل و خارج و حتی گروهک تروریستی منافقین، همان هایی که هر وقت توانستند به انقلاب ضربه زدند هم وارد صحنه شده و امنیت پایتخت ایران را زیر سوال بردند و چنین وانمود کردند که امیدی به بازگشت اموال مردم نیست.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: به لطف خدا و به برکت دهه کرامت کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ علی رغم اینکه هیچ گونه ردی از سارقان وجود نداشت توانستند تمامی عوامل این سرقت بزرگ را ظرف ۴۸ ساعت دستگیر و اموال مسروقه را به مال باختگان بازگردانند که این اقدام با تحسین مقام معظم رهبری هم همراه شد.

وی تاکید کرد: امروز انتظامی کشور با تجهیزات هوشمند نیروهای قوی، توانمند و پرتلاش در خدمت مردم است و نیروهای پلیس کشور شبانه روز برای ارتقای امنیت مردم تلاش می کنند.

سردار اشتری گفت: در همین زمینه تعدادی از همکاران من در سال جدید به درجه رفیع شهادت نایل آمدند که ضمن درود بر روح پرفتوح آنان اعلام می کنم امنیتی که امروز در جای جای کشور از مرزها گرفته تا شهرها و روستاها حاکم است را از برکت خون این عزیزان داریم و همه ما افتخار می کنیم که حافظ جان و مال و ناموس مردم هستیم.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x