اجتماعی استان

رسیدگی به ۳۴۸ پرونده حقوقی در سه ماه نخست سالجاری

رسیدگی به ۳۴۸ پرونده حقوقی در سه ماه نخست سالجاری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

در سه ماهه نخست سال جاری، ۳۴۸ پرونده حقوقی مددجویان اصفهانی در جلسات قضایی و دادرسی رسیدگی شد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، جواد کرانی رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به اینکه عمده دعاوی مددجویان در حوزه مباحث حقوقی است، اظهار داشت: در سه ماهه سال جاری ۳۴۸ پرونده حقوقی در قالب ۸۰۰ خدمت شامل: تنظیم اظهارنامه، لوایح، دادخواست، شکواییه، حضور در جلسات دادرسی و غیره انجام شده است.

جواد کرانی با تاکید به اینکه وکلای خیر، همه روزه در سطح استان به مددجویان مشاوره حقوقی می دهند، گفت: در سال گذشته نیز هزار و ۱۳۸ پرونده مورد بررسی قرار گرفته و بیش از ۳ هزار خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد استان ارائه شده است.

رییس اداره حقوقی و امور نمایندگان استان افزود: ۳۱ اداره، خدمات حقوقی به مددجویان کمیته امداد را از طریق میز خدمت و با استفاده از ۶۲ وکیل نیکوکار انجام می دهند، همچنین در سال گذشته ۹۷ نفر از مددجویان به کانون وکلای دادگستری معرفی و نسبت به تعیین وکیل معاضدتی اقدام شد.
وی بیشتر خدمات حقوقی به مددجویان را مرتبط با امور خانواده دانست و گفت: با پیگیری های انجام شده در سال گذشته و با احقاق حقوق آنها، ۱۵ نفر توانمند شده و از حمایت کمیته امداد خارج شدند.

انتهای پیام/

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x