آغاز طرح صدور الکترونیکی پروانه ساختمانی در ۷ منطقه شهرداری

آغاز طرح صدور الکترونیکی پروانه ساختمانی در ۷ منطقه شهرداری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طرح صدور الکترونیکی پروانه ساختمانی در حال حاضر در ۷ منطقه شهرداری اصفهان در حال اجرا است و به زودی در سایر مناطق نیز اجرایی می‌شود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، در حالیکه اجرای طرح صدور الکترونیکی پروانه ساختمانی از ابتدای فعالیت مدیریت شهری اصفهان در این دوره مورد توجه و تأکید جدی قرار گرفت، این طرح سرانجام با تلاش فراوان از روز نخست تیرماه سال جاری از سوی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان اجرایی شد.

در همین زمینه، رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان، یکی از اولویت‌های این کمیسیون را تحقق شهرسازی الکترونیک دانست و افزود: این روزها پس از حدود ۱۱ ماه، شاهد به ثمر نشستن این طرح هستیم و آخرین جلسه پیرامون این موضوع نیز فردا برگزار و مشکلات طرح به صورت عملی بیان می‌شود.

رسول میرباقری اضافه کرد: همچنین مقرر شد دو نمونه پروانه نیز توسط دو نفر مالک به صورت عملی ثبت و مشکلات طرح به طور دقیق و عملیاتی بررسی شود.

وی با بیان اینکه مذاکرات اولیه اجرای طرح از دی‌ماه آغاز شده، خاطرنشان کرد: طرح صدور الکترونیکی پروانه ساختمانی در حال حاضر در هفت منطقه شهرداری اصفهان در حال اجرا است و به زودی در سایر مناطق نیز اجرا می‌شود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x