پاساژ شکری در چهارباغ عباسی باید به سرعت پلمب شود

پاساژ شکری در چهارباغ عباسی باید به سرعت پلمب شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در سالیان گذشته گزارش‌هایی در مورد آسیب‌پذیری یکی از پاساژهای قدیمی به نام مجتمع شکری در محدوده چهارباغ عباسی به مراجع مربوطه ارائه داده بودیم و اکنون با تشدید آسیب‌پذیری این سازه، ضابط قضایی باید هرچه سریع‌تر برای پلمب این پاساژ اقدام کند.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ابراهیم مطلبی با اعلام این خبر گفت: ساختمان پاساژ شکری در محدوده چهارباغ عباسی قدمت زیادی دارد و قبلا اخطارهایی درباره خطراتی که این ساختمان را تهدید می‌کند، به مالک داده شده است.

وی با بیان اینکه در کوتاه‌ترین زمان ممکن باید نسبت به ایمن‌سازی و نوسازی این ساختمان اقدام شود، تأکید کرد: طی دو روز گذشته گزارشی مبنی بر ترک برداشتن سقف ورودی پاساژ به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ارسال شده است.

به گفته مطلبی کارشناسان این سازمان پس از مراجعه و بررسی شرایط موجود این پاساژ، اخطارهای لازم را به کسبه دادند و نوار خطر برای جلوگیری از ورود شهروندان در آنجا کشیده شده است.

کسبه هشدارها را جدی نگرفته اند!

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: متأسفانه علیرغم این هشدارها و اقدامات، برخی از کسبه همچنان به کار خود ادامه می‌دهند و وضعیت پاساژ به همان شکل قبلی است.

وی با تأکید بر اینکه در سال‌های گذشته گزارش‌هایی در مورد آسیب‌پذیری پاساژ شکری به مراجع مربوطه ارائه داده بودیم، گفت: بار دیگر اخطارهای لازم به کسبه این پاساژ داده شده است که البته تعطیل شدن و پلمب کامل آن برعهده ضابط قضائی است.

به گفته مطلبی، روز گذشته از سوی سازمان آتش نشانی پیگیری‌های لازم جهت پلمب پاساژ در ارتباط با ضابط قضائی انجام شده است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x