برپایی نمایشگاهی از توانمندی‌های اتباع افغانستانی در ورزشگاه بهمن

برپایی نمایشگاهی از توانمندی‌های اتباع افغانستانی در ورزشگاه بهمن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیر منطقه۱۴ شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت روز جهانی پناهنده، نمایشگاهی از توانمندی‌های اتباع افغانستانی در ورزشگاه بهمن برگزار شده است.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمدمهدی کریمی با اعلام این خبر گفت: نمایشگاهی از توانمندی‌های اتباع افغانستانی در قالب ۴۰ غرفه اصلی، به همراه ۱۰ غرفه از مشاغل خانگی ایرانیان به مناسبت روز جهانی پناهنده در ورزشگاه بهمن واقع در میدان عاشق اصفهانی، ابتدای خیابان لاله شمالی برگزار شده و تا سوم تیر ماه پذیرای عموم شهروندان است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به همت اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان و با همکاری اداره فرهنگی اجتماعی منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان برگزار شده، افزود: افتتاحیه این نمایشگاه روز دوشنبه ۳۰ خرداد با حضور مدیر کل، مدیر بخش فرهنگی اجتماعی و روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان، مسئول دفتر آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد در اصفهان و مسئول شورای مهاجرین اهل سنت افغانستانی برگزار شد.

به گفته کریمی، بازدیدکنندگان می‌توانند تا سوم تیرماه از غرفه‌های طبخ و سرو غذاهای سنتی افغانستان، میناکاری، فیروزه کوبی، طلاکاری، تزئینات سنگی، کارگاه‌های تولید مبل و پوشاک بازدید کنند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x