اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

نظارت ۳ تا ۵ ساله بر طرح های خودکفایی با هدف پایدارسازی مشاغل

نظارت ۳ تا ۵ ساله بر طرح های خودکفایی با هدف پایدارسازی مشاغل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

کمیته امداد استان اصفهان با نظارت بر ۳۱ هزار و ۷۰۰ طرح خودکفایی ایجاد شده از سال ۹۶ تاکنون، به پایدارسازی و توسعه مشاغل مددجویی کمک می کند.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، توانمندسازی از طریق کار آفرینی و توسعه اشتغال را مسیری برای خوداتکایی مددجویان خواند و بیان داشت: در حال حاضر ۳۱ هزار و ۷۰۰ طرح، تحت نظارت کارشناسان این نهاد قرار دارد.

وی با اشاره به نظارت بر ۹هزار و ۹۵۶ طرح ایجاد شده در سال گذشته، به توسعه مشاغل مددجویی و اتصال زنجیره‌های مشاغل خرد به مشاغل بزرگ تاکید داشت و افزود: طرح های خودکفایی در این مدت، زمینه فعالیت ۳هزار و ۹۵۰ نفر از مددجویان دیگر را نیز فراهم کرده است.

احمد رضایی با تاکید بر نظارت ۳ تا ۵ ساله طرح های خودکفایی، ادامه داد: کمیته امداد به منظور پایدارسازی و توسعه مشاغل تا توانمندسازی مددجویان، با بهره گیری از کارشناسان خبره بر طرح های خودکفایی، نظارت و با اعطای تسهیلات بنا به ضرورت، اقدامات موثری انجام می دهد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، درخصوص تحقق برنامه‌های خودکفایی مددجویان تحت حمایت، گفت: موفقیت مددجویان کارآفرین نه تنها سبب کسب درآمد برای خود و خانواده شان می شود، بلکه روحیه خودباوری را میان جامعه هدف این نهاد تقویت می کنند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x