مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری خبر داد: تخصیص اعتبار ۵۰میلیارد تومانی برای نوسازی ماشین‌آلات شهری

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری خبر داد: تخصیص اعتبار ۵۰میلیارد تومانی برای نوسازی ماشین‌آلات شهری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: برای نوسازی و بهسازی ماشین‌آلات شهری در این سازمان ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسن نظام‌زاده با اعلام این خبر گفت: سال گذشته سه دستگاه کامیون ۱۰چرخ و چهار دستگاه جاروب خیابانی به ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان اضافه شد.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار جهت خرید ماشین‌آلات خدمات‌شهری برای رینگ سوم اختصاص می‌یابد، افزود: از اول تیرماه رفت و روب و شست و شوی رینگ سوم شامل شست‌وشوی نرده‌های مسیر بی‌آرتی، گاردریل خیابان و تابلوها توسط ماشین‌آلات، به صورت مکانیزه و با حذف کامل کارگر انجام می‌گیرد.

نظام‌زاده ادامه داد: همچنین برای تسریع در امور پروژه‌های عمرانی، ماشین‌آلاتی را در اختیار معاونت عمران قرار دادیم که در اجرای پروژه‌های پل‌بهاران و جاده خاتون‌آباد از رینگ چهارم مورد استفاده قرار گرفت.

وی نوسازی ماشین‌آلات را یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های اساسی سازمان خدمات موتوری دانست و گفت: درصورتی‌که ماشین‌آلات و تجهیزات فرسوده این سازمان نوسازی نشود، منجر به ریزش شیرابه و گرد و خاک از آنها می‌شود، بنابراین نوسازی این امکانات در جهت حفظ محیط زیست باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان بر ضرورت صرف۵۰ میلیارد تومان اعتبار در شش‌ماهه نخست امسال به منظور نوسازی ماشین‌آلات خدمات شهری تأکید کرده و افزود: درحال‌حاضر برای انجام پروژه‌های شهر ۱۱۰ ماشین‌آلات عمرانی در اختیار مناطق و سازمان‌ها قرار گرفته است.

به گفته نظام‌زاده، ۱۳۰ دستگاه تجهیزات و خودروهای خدمات شهری نیز برای رفت‌وروب شهر و دو تعمیرگاه در گردنه زینل و خیابان آبشار سوم برای توزیع، تقسیم و تعمیرات ماشین‌آلات عمرانی و خدمات شهری مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x