در راستای تأمین ایمنی و تسهیل تردد خودروهای امدادرسان ۲۲ ورودی بازار بزرگ مسدود می‌شود

در راستای تأمین ایمنی و تسهیل تردد خودروهای امدادرسان ۲۲ ورودی بازار بزرگ مسدود می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیر کل امور اجرایی ترافیک معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: بازار بزرگ اصفهان ۲۴ ورودی دارد که تا ۱۰ روز آینده مسیر ۲۲ ورودی آن با قرار دادن درب، مسدود می‌شود و مأموران راهنمایی و رانندگی، شهرداری و نیروی انتظامی در مسیر ورودی بازار هندوها و قلندرها مستقر می‌شوند.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حمید آقایی با اعلام این خبر گفت: طول بازار بزرگ اصفهان ۸ کیلومتر و دارای ۲۴ ورودی است که از شمال به خیابان عبدالرزاق، از شرق به خیابان هاتف، از سمت به خیابان حکیم و از جنوب به خیابان حافظ و میدان امام (ره) منتهی می‌شود.

وی افزود: بازار هندوها و قلندرها دو ورودی اصلی به بازار بزرگ هستند که عمده بارها و باراندازها از این محورها انجام می‌شود، از این رو مأموران راهنمایی و رانندگی، شهرداری و نیروی انتظامی در این ورودی‌ها مستقر شده‌اند تا در هنگام وقوع حادثه، امکان دسترسی خودروهای امدادی از جمله آتش‌نشانی فراهم باشد.

به گفته آقایی، برای ۲۲ ورودی دیگر بازار نیز درب‌هایی با امکان باز و بسته شدن پیش‌بینی شده که محلی برای عبور و مرور موتورسیکلت‌ها و خودروهای آتش‌نشانی و اورژانس است.

وی پارک کردن و تردد موتورسیکلت را از معضلات بزرگ این بازار دانست و تأکید کرد: این مسئله باعث ایجاد آلودگی زیست‌محیطی و کاهش ایمنی برای عابران پیاده شده و تردد خودروهای آتش‌نشانی را هم با مشکل مواجه کرده است.

آقایی خبر داد: مقرر شده است در پارکینگ‌های اطراف بازار دو محور در نظر گرفته شود تا کسبه و کارمندان به‌راحتی از پارکینگ استفاده و ادامه مسیر را پیاده طی کنند تا راه برای تردد خودروهای آتش‌نشانی در مواقع اطفای حریق نیز هموار شود.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x