تولید بسته‌های بازی «باهم بهتریم» با موضوع تفریح و گردشگری

تولید بسته‌های بازی «باهم بهتریم» با موضوع تفریح و گردشگری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از طراحی و تولید بسته‌های بازی «باهم بهتریم» با موضوع گردشگری، تفریح و حس نوستالژیک بازی‌های قدیمی و سنتی ایران اسلامی، خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سعید ساکت با تأکید بر جایگاه خانواده به عنوان یکی از ارکان مهم جامعه و اهمیت این موضوع در دین مبین اسلام، اظهار کرد: طراحی بازی‌های بومی بر اساس ذائقه مخاطب ایرانی، فرهنگ ایرانی اسلامی و جهان‌شهر اصفهان در دستور کار شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری اتاق فکر به منظور الگوبرداری صحیح در اوقات فراغت، تصریح کرد: ضرورت داشت که برای استحکام بخشیدن به فرهنگ خانواده و تقویت زندگی جمعی، فرهنگ گذشتگان را در حوزه تفریح و سرگرمی سرلوحه خود قرار دهیم.

ساکت افزود: با برگزاری جلسات مختلف اتاق فکر طراحی و تولید بسته‌های تفریحی و سرگرمی «باهم بهتریم» مورد توجه قرار گرفت و این فرایند با همکاری یکی از مجموعه‌های دانش بنیان تسهیل شد.

آن گونه که مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان گفته است، در طراحی این بسته توجه به استفاده و ترکیب خلاقانه بازی‌ها مد نظر قرار گرفته است و بازی‌هایی مانند هفت‌سنگ، فرفره، یویو، منچ، تیله و بازی قدیمی «یه قل دو قل» و دفتر یادبود ثبت اوقات خوش در آن به چشم می‌خورد.

ساکت خاطرنشان کرد: شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان در نظر دارد با بسته‌های فرهنگی تفریحی «باهم بهتریم» لحظاتی شیرین از تجربه دوباره بازی‌های قدیمی را برای مردم به ارمغان آورد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x