مجلس و دولت برای اجرای قانون پایانه های فروشگاهی حامی و همراه نظام مالیاتی

مجلس و دولت برای اجرای قانون پایانه های فروشگاهی حامی و همراه نظام مالیاتی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: مجلس و دولت برای اجرای هر چه بهتر قانون پایانه های فروشگاهی حامی و همراه نظام مالیاتی خواهند بود.

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، سید ناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه با اجرای  قانون پایانه های فروشگاهی، شفافیت و عدالت مالیاتی افزایش پیدا خواهد کرد گفت: مجلس و دولت برای اجرای هر چه بهتر قانون پایانه های فروشگاهی حامی و همراه نظام مالیاتی خواهند بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: پایانه فروشگاهی و سامانه مودیان قانونی است که مدت ها پیش تصویب شده و در دوره های پیش همه منتظر اجرای آن بودند و اجرای این قانون  می تواند هم در شفافیت و هم در عدالت مالیاتی تاثیر گذار باشد.

موسوی لارگانی شفاف شدن درآمد و فروش را یکی از اهداف مهم قانون پایانه فروشگاهی و سامانه مودیان دانست و گفت: اجرای این قانون یک کار ارزشمند است و پیگیری های جدی سازمان امور مالیاتی را باید به فال نیک بگیریم چرا که هدف این قانون که شفافیت است منجر به اتفاقات خوب و مبارکی در اقتصاد کشور می شود.

وی ادامه داد: با اجرایی شدن پایانه فروشگاهی و سامانه مودیان هم درآمد افراد و هم فروش شفاف می شود و جلوی اجحاف به حقوق مردم و حقوق دولت گرفته می شود و موجب می شود هر کس دقیقا همان مبلغ مالیات حقه را بپردازد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قطعا مجلس و دولت برای انجام این پروژه مهم ملی در کنار سازمان امور مالیاتی هستند و به اجرای هر چه بهتر این قانون کمک می کنند گفت: باید یک فرهنگ سازی و اقناع افکار عمومی قبل از اجرای طرح صورت بگیرد و مردم در جریان مزایای این قانون قرار بگیرند.

موسوی لارگانی در پایان تصریح کرد: اصلاح قانون ارزش افزوده که قبلا نواقص و معایبی داشت، اقدام موثر و مهمی در جلب اعتماد عمومی مردم به نظام مالیاتی بوده است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x