اجتماعی بین الملل تهران چندر رسانه فرهنگ و هنر

مصاحبه بامربی نقاش آموزشگاه نقش رنگ

مریم میکایلی نیا مربی آموزشگاه نقش رنگ درمصاحبه خبری ازآموزش های آموزشگاه نقش رنگ رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مریم میکایلی نیا درمصاحبه باخبرنگاراحوال نیوز درباره آموزش‌های آموزشگاه نقش رنگ گفت :

خبرنگار: خانم میکایلی نیا خودتون رو معرفی کنید و ازچه تکنیکی برای نقاشی استفاده می کنید؟

نقاش : مریم میکایلی نیا هستم و ٨ ساله که درآموزشگاه نقش رنگ باهمکاران فعال هستیم وتکنیکهای مختلفی اینجا آموزش می دیم برای گروه سنی کودک وبزرگسال از طراحی، رنگ روغن، سیاه قلم ومدادرنگی. هم دوره های مبتدی را برای بچه هامی زاریم، هم دوره های پیشرفته را. ازکودکی به نقاشی علاقه مند شدم و این رشته را ادامه دادم و در دانشگاه نقاشی خوندم و بعد به صورت حرفه ای دربازار کار فعال شدیم.

خبرنگار: آیا شما غیراز نقاشی جای دیگه هم فعال هستید؟ نقاش : ١٣ ساله که معلمم و تدریس میکنم و در مدارس غیرانتفاعی هم رشته های هنرشون روتدریس می کنم. خبرنگار: اینکه یکی ازخادمان امام رضاهستیددراین موردهم توضیح بدهید.

نقاش :حدود ٢ ساله که این افتخارنصیبم شده ویکسری کانون‌های فرهنگی هنری هست درتهران که افرادی که خادم هستندوبراساس تخصصی که دارنددراونجافعالیت می کنند انشاءالله تورده های بالاتربتونیم خادمیارخوبی برای امام رضا باشیم.خبرنگار: برای اینکه بچه هاتشویق بشوند به این حرفه یه توضیح بدهید چه جوری وارد حرفه نقاشی بشوند؟

نقاش: دوره هایی که می زاریم هرترممون متفاوت هست وطرح جداگانه داریم که بتونند یک روال روبه رشدی داشته باشند. برای بچه هایکسری نمایشگاه گروهی برگزارمی کنیم ازکارهای خود بچه ها که این کارها درنمایشگاه برای فروش هم میره وبچه هایی که پیشرفت بیشتری داشتندتودوره های پیشرفته ما شرکت کردندکارشون حرفه ای ترشده تویه جشنواره هاسعی می کنیم و بچه هاراتشویقشون کنیم تابتونیم یک نگاه حرفه ای تر به هنرداشته باشیم. واین که بچه ها توقسمت آموزش می توانند استادیاربشوند. در دوره های تدریسی که می زاریم درآموزشگاه بچه هامی تونندخودشون تدریس کنند.

.

مریم میکائیلی نیا مربی آموزشگاه نقش رنگ

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x