رضایت از سرعت فراجا در رسیدگی به درخواست های مردم

رضایت از سرعت فراجا در رسیدگی به درخواست های مردم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

نماینده تام الاختیار فرمانده کل انتظامی کشور در سفرریاست جمهوری به استان از رضایت بالای مردم در خصوص رسیدگی سریع دفتر ارتباطات مردمی فراجا به درخواست ها و مشکلات آنان در سفرهای استانی ریاست جمهوری خبر داد.
سرهنگ ” مهدی جهانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: اواخر آبان ماه سال ۱۴۰۰ از سوی نهاد ریاست جمهوری به فراجا ابلاغ شد تا در سفرهای استانی رئیس جمهور نماینده تام الاختیار شخص فرمانده کل انتظامی کشور نیز حضور داشته و یک میز ارتباطات مردمی به منظور رسیدگی به مشکلات کارکنان پلیس و سایر اقشار مردم که درخواست هایی در حوزه های مرتبط با فراجا داشته باشند برپا شود.
وی افزود: هدف از این کار رسیدگی سریع، جامع و کامل به مشکلات و گزارش های کارکنان فراجا و همچنین مشکلات سایر مردم در حوزه های مرتبط با موضوعات انتظامی و ترافیکی و کلیه مباحثی که به سازمان فراجا بر می گردد است.
نماینده تام الاختیار فرمانده کل انتظامی کشور در سفرریاست جمهوری به استان اصفهان در خصوص استقبال صورت گرفته از میز ارتباطات مردمی فراجا در استان های مختلف گفت: در هر سفر استانی از ۳۰۰ تا ۶۰۰ مورد گزارش دریافت شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است.
سرهنگ جهانی تصریح کرد: این شانزدهمین سفر ریاست جمهوری است که نماینده تام الاختیار فراجا در آن حضور دارد و در این سفرها بالغ بر ۸ تا ۱۰ هزار گزارش ازسوی کارکنان پلیس و مردم دریافت و به آنان رسیدگی شده است.
این مقام انتظامی از رضایت بالای مردم در خصوص رسیدگی سریع دفتر ارتباطات مردمی فراجا به درخواست ها و مشکلات آنان در سفرهای استانی ریاست جمهوری خبر داد و گفت: درخواست های مردم ابتدا در سیستم ثبت و سپس پیامک آن به افراد مراجعه کننده ارسال شده و در اسرع وقت به آنان رسیدگی و حداقل ظرف ۷روز نیز پاسخ داده می شوند.
سرهنگ جهانی در خصوص نحوه ارتباط مستقیم مردم با دفتر ارتباطات مردمی فرمانده کل انتظامی کشور نیز گفت: برای ارتباط مستقیم کارکنان و مردم با این دفتر سامانه ۱۴۷ راه اندازی شده که البته کارکنان پلیس در هر نقطه ای ازیگان خدمتی خود می توانند با این شماره تماس گرفته و به طرح مشکلات خود بپردازند.
وی افزود: سایر افراد نیز می توانند با پیش شماره ۰۲۱۸۱۸ در هر نقطه کشور که باشند با این سامانه تماس گرفته و درخواست ها و مشکلات خود در حوزه مرتبط با فراجا را مطرح کنند.
عضو دفتر ارتباطات مردمی فرمانده کل انتظامی کشور خاطر نشان کرد: درخواست ها و گزارش هایی که فراگیر بوده و به کل کارکنان انتظامی عمومیت داشته باشند حتماً به عرض فرمانده کل انتظامی کشور رسیده می شود.
سرهنگ جهانی، با بیان اینکه مردم، سرمایه اصلی و پشتوانه ای محکم برای فراجا محسوب می شوند اظهار داشت: هدف از راه اندازی سامانه ۱۴۷ و برپایی میز ارتباطات مردمی در استان ها نیز به منظور کم کردن فاصله بین مردم و فرمانده کل انتظامی کشور است و مردم از این طریق می توانند به راحتی با بالاترین مقام انتظامی کشور ارتباط برقرار کرده و حرف ها و درخواست های خود را مطرح کنند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *