امام جمعه اردستان :خطاب به جهاد کشاورزی :لازم است که نظارت دقیق باشد و برخورد قانونی در زمینه تخلفات سریعا صورت بگیرد.

امام جمعه اردستان تاکید کرد:لازم است که نظارت دقیق باشد و برخورد های قانونی هم صورت بگیرد که ما در همه عرصه ها و به ویژه کشاورزی با سه موضوع تولید‌،توزیع و نظارت سروکار داریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز،حجت السلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه این هفته اردستان،اظهار داشت:در ماه خرداد قرار داریم که ماه خرداد هم مثل ماه تیر دارای یک سری از رویداد های تلخ و شیرین است،مثل همچنین روزی سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان حضرت امام است که جا دارد از جهادگران در عرصه سازندگی تقدیر کرد.
وی با اشاره به اینکه بعدها جهاد سازندگی با وزارت کشاورزی ادغام شد و جهاد کشاورزی تشکیل شد،افزود:امیدواریم نیروهای این عرصه با درایت،استقامت و مدیریت صحیح مردم و بخصوص کشاورزان را هم مدیریت کنند و هم خدمت به همه مردم داشته باشند.
امام جمعه اردستان تصریح کرد:اکنون که تولید،توزیع و نظارت مواد غذایی بر عهده جهاد کشاورزی است هم اینان مسئولیتشان سنگین است و هم مردم توقع بالا و به جایی دارند.
دهشیری ادامه داد:تولید مناسب با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی باید مدنظر باشد چرا که اقلیم ما خشک است،در خشکسالی به سر می‌بریم و شدیدا با بحران آب مواجه هستیم.
وی بیان کرد:اگر هنوز هم سیستم ترخابی در بخش کشاورزی ما باشد‌،مطلوب نیست و باید راهنمایی شوند و امکاناتی در اختیار کشاورزان قرار بگیرد که تولیدی داشته باشند تا نیاز اصلی کشور را تامین کند.
امام جمعه اردستان تاکید کرد:لازم است که نظارت دقیق باشد و برخورد های قانونی هم صورت بگیرد که ما در همه عرصه ها و به ویژه کشاورزی با سه موضوع تولید‌،توزیع و نظارت سروکار داریم.
دهشیری با اشاره به درپیش بودن شهادت دکتر چمران،تصریح کرد:یکی از فرماندهان ارشد صدام گفته بود که یک مرد از وزارت دفاع به میدان جنگ آمده و با فرماندهی نیروهای چریکی اوضاع و احوال ما را به هم زده است.
وی یادآور شد:سرانجام شهید چمران در میدان جنگ که خود نیز پیشگام بود به شهادت رسید و حضرت آقا از ایشان به عنوان رزمنده ای زاهد و معلمی متعهد یاد کرده که روز شهادت ایشان را روز بسیج اساتید نامگذاری کرده اند.
امام جمعه اردستان با اشاره به سفر هیئت دولت به استان اصفهان،خاطرنشان کرد:روز گذشته رئیس جمهور سفری به اصفهان داشتند و نمایندگانش هم در شهرستان های مختلف حضور یافته و پای حرف مردم نشستند،مطالبی را جمع آوری کردند و رفتند.
دهشیری بیان کرد:امیدواریم این سفر یک سفر پرباری برای مرکز استان و همه شهرستان ها باشد و طوری نباشد که در اذهان جا بیفتند که این سفر ها به جایی نمی رسد و امید می رود که این ایده ها و مردمی بودن دولت نتیجه مطلوب داشته باشد که این مورد قبول حضرت آقا هم بود.
وی تصریح کرد:حضور در میدان بسیار می تواند موثر باشد و امیدواریم جمع بندی از مسائل شهرستان که در اختیار معاون رئیس جمهور قرار گرفت موثر واقع شود و ما ثمرات را مشاهده کنیم.
امام جمعه اردستان با بیان اینکه در آستانه هفته قوه قضائیه و عدالت هستیم،خاطرنشان کرد:قضات محترم شما در جایی هستید که بسیار مهم و خطیر است،عدالت و امنیت انتظار مردم از قوه قضاییه است و انشالله شاهد باشیم برخوردهای انسانی،اسلامی و عادلانه صورت گیرد.
دهشیری تاکید کرد:در مسائل دیپلماسی و خارج دولت ما فعال است،سفر وزیر خارجه به هند،سفر رئیس جمهور ونزوئلا و ترکمنستان به تهران و بالاخره رد و بدل شدن قرارداد ها می تواند موثر و مفید باشد در دورانی که ایران را تحریم کردند.

جعفر فدائی اردستانی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x