حمایت بیش از ۲ هزار طرح اشتغال مددجویان در حوزه کشاورزی

حمایت بیش از ۲ هزار طرح اشتغال مددجویان در حوزه کشاورزی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

حمایت بیش از ۲ هزار طرح اشتغال مددجویان اصفهانی در حوزه کشاورزی
با پرداخت تسهیلاتی بیش از ۱۳۷ میلیارد تومان در سال گذشته از ۲ هزار و ۸۵۸ طرح اشتغال مددجوی در حوزه کشاورزی و دامپروری حمایت شد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با تبریک فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی به تمامی تلاشگران عرصه کشاورزی و مددجویان کشاورز و دامپرور استان، اظهار داشت: این نهاد در سال گذشته، ۲ هزار و ۸۵۸ طرح اشتغال در حوزه کشاورزی، دامپروری، طیور، زنبورداری و آبزیان با پرداخت تسهیلاتی بیش از ۱۳۷ میلیارد تومان ایجاد کرد.

کریم زارع با تاکید بر اهمیت توانمندسازی مددجویان در این حوزه، ادامه داد: کشاورزی و دامپروری یکی از بهترین زمینه‌های اشتغال مددجویی است که علاوه بر افزایش تولید و اشتغال در این بخش، با توجه به ارتباط آن با سایر بخش ها و فعالیت های اقتصادی، به رشد تولید و اشتغال در بخش های دیگر نیز کمک می کند.

وی با اشاره به مشارکت جهاد کشاورزی در ارتقای سطح دانش فنی و اجرایی مددجویان، گفت: در طول سال دوره‌های آموزشی و مهارتی برای مددجویان مستعد اجرای طرح‌های کشاورزی با همکاری جهاد کشاورزی برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با تاکید به همکاری مطلوب جهاد کشاورزی با این نهاد، افزود: برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت سازمان جهاد کشاورزی به منظور ایجاد اشتغال پایدار، افزایش بهره‌وری اقتصادی، همچنین گسترش سطح دانش و استفاده از فناوری‌های جدید برای ایجاد اشتغال مددجویی در رشته‌های کشاورزی و مشاغل مرتبط از جمله مهم‌ترین اهدافی است که با همکاری سازمان جهاد کشاورزی در حال انجام است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x