مشارکت ۳۰۵ مدیر نیکوکار در “طرح مدارس همدل”

مشارکت ۳۰۵ مدیر نیکوکار در “طرح مدارس همدل”

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

۶۶۷ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در طرح “مدارس همدل” تحصیل می کنند.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، آرش محمدحسینیان معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با تاکید به اینکه تربیت نسل آینده ساز با ارزش ترین اقدام آموزش و پرورش است، اظهار داشت: طرح ملی مدارس همدل برای ادامه تحصیل دانش آموزان مستعد و دارای انگیزه بالای علمی و با نگاه توسعه تعاملات انسان دوستانه و خیرخواهانه با همکاری سازمان آموزش و پرورش استان در حال اجرا است.

محمدحسینیان از همراهی ۳۰۵ مدرسه در طرح مدارس همدل خبر داد و افزود: ۲۱۵ مدرسه مشارکت کننده در این طرح از مدارس غیرانتفایی، ۶۶ مدرسه هیات امنایی و ۲۴ مدرسه نیز نمونه دولتی هستند.

وی با اشاره به حضور ۶۶۷ دانش آموز مورد حمایت در این طرح، گفت: ۳۴۱ دانش آموز دختر و ۳۲۶ دانش آموز پسر در مقاطع مختلف ابتدایی و متوسطه با مشارکت مدیران نیکوکار، در این مدارس تحصیل می کنند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به ترویج فرهنگ خیر و احسان به عنوان یکی از اهداف این طرح، ادامه داد: بسترسازی مناسب برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان تحت حمایت همچنین گسترش و تامین همه جانبه عدالت آموزشی و تربیتی از جمله دیگر اهداف طرح مدارس همدل می باشد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x