اجتماعی استان جنوب فارس

دانش آموزان استهبانی به کمک بیماران خاص شتافتند

دانش آموزان مدرسه پسرانه تمدن سازان در استهبان فارس درآمد حاصل از فروش اختراعات و دست سازه های خود را به بیماران خاص اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز؛ حمیدرضا جمال زاده مدیر مدرسه پسرانه تمدن سازان استهبان در این باره گفت: حس نوع دوستی در بین دانش آموزان این مدرسه باعث شد این عزیران در اقدامی خودانگیخته تصمیم بگیرند دست سازه و اختراعات خود را در قالب یک نمایشگاه به منظور تامین هزینه درمان بیماران خاص به فروش برسانند اقدامی که برای جامعه فرهنگی آموزشی استهبان یک افتخار است.

وی گفت: این نمایشگاه در روزهای نوزدهم و بیستم خرداد ماه در استهبان برگزار شد و خوشبختانه با استقبال مناسبی از سوی همشهریان مواجه گردید.

او افزود: درآمد به دست آمده از این نمایشگاه بالغ بر ۲۰۰ میلون ریال است و قرار است در راستای تامین هزینه های درمانی کودکان اوتیسمی، تالاسمی و سرطانی هزینه گردد.

سرهنگ پاسدار امیری فرمانده سپاه ناحیه استهبان نیز در آیین افتتاحیه این نمایشگاه ضمن قدردانی از این حضور این دانش آموزان نیک اندیش گفت:  این اقدام علاوه بر آنکه اجر اخروی دارد بهترین الگوی نسل جوان است و امیدواریم حرکت هایی از این دست تداوم داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد این دانش آموزان نخبه با همت و تلاش خود در آینده به دانشگاه های معتبر راه یابند.

این نمایشگاه در پنج غرفه اختراعات، دست سازه ها، عفاف و حجاب، کتاب، نقاشی روی صورت کودکان و خوراکی به مدت دو روز از پنجشنبه ۱۹ خرداد در ورودی پارک جمالی و جمعه شب در محل برگزاری جشن بزرگ امام رضا(ع) برپاشد و طی دو روز پذیرای علاقمندان بود.

استهبان در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

روح الله سعادتمند

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x