کشف ۳۵ تُن مواد خوراکی از زیرزمین

کشف ۳۵ تُن مواد خوراکی از زیرزمین

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۳۵ تُن مواد خوراکی احتکار شده به ارزش ۲۰ میلیارد ریال از زیر زمین یک منزل خبر داد.
سرهنگ” کامران ریاحی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه برنامه های مقابله ای خود با محتکران کالاهای اساسی با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از احتکار مقادیر بسیار زیادی مواد خوراکی در یک منزل مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی منزل مذکور را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات ۳۵ تُن انواع مواد خوراکی احتکار شده از زیرزمین این منزل کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ۲۰ تُن از این اقلام روغن خوراکی و مابقی برنج و شکر بودند اظهار داشت: در بررسی های دقیق صورت گرفته مشخص شد تعداد زیادی از مواد خوراکی کشف شده تاریخ گذشته بودند که فرد محتکر با تاریخ جدید وارد بازار می کرده است که در این ارتباط با هماهنگی مرجع قضائی نسبت به معدوم کردن مواد خوراکی تاریخ گذشته اقدام شد.
سرهنگ ریاحی در ادامه ارزش کالاهای اساسی احتکاری مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.
این مقام انتظامی در خاتمه گفت: افراد سودجو و فرصت طلب با سوءاستفاده از شرایط جامعه به دپوی کالاهای اساسی در منازل خود رو آوردند که در این خصوص از مردم می خواهیم چنانچه مواردی را مشاهده کردند که فرد یا افرادی در حال تخلیه اجناس و مواد خوراکی در منزل خود هستند سریعاً مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا با این گونه افراد برخورد قانونی صورت گیرد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x