کشف محموله حشیش در بیابان

کشف محموله حشیش در بیابان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۴۱ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری سمند که در بیابان اطراف یکی از محورهای مواصلاتی استان تردد می کرد خبر داد.
سردار” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: نیروهای واحد رزمی یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین کنترل و نظارت هوشمندانه در بیابان اطراف یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شهرضا به یک دستگاه خودرو سواری سمند مشکوک و به آن دستور ایست دادند.
وی افزود: راننده خودرو با مشاهده ماموران اقدام به فرار از صحنه کرد که بلافاصله ماموران خودرو را تعقیب و با یک اقدام ضربتی آن را متوقف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: پس از متوقف شدن خودرو ماموران در بازرسی از آن ۱۴۱ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد افیونی از نوع حشیش را کشف کردند که در این رابطه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.
سردار هاشمی فر با بیان اینکه قاچاقچیان و سوداگران مرگ برای انتقال مواد مخدر از راه های فرعی، بیابانی و کویری استان استفاده می کنند اما غافل از اینکه تمام این مناطق تحت نظارت و کنترل و رصد هوشمندانه تکاوران قدرتمند فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار دارد و با وجود این نیروها هیچ نقطه ای در استان برای مجرمان و قانون شکنان امن نخواهد بود.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x