کتاب«تو یک ژنرالی» توسط انتشارات روایت فتح منتشر شد

کتاب«تو یک ژنرالی» توسط انتشارات روایت فتح منتشر شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

کتاب«تو یک ژنرالی» مستند روایی از زندگی جانباز هفتاد درصدی، داوود عامری است که در طول برگزاری نمایشگاه کتاب تهران توسط انتشارات روایت فتح به چاپ رسیده بود.
در این کتاب، ما باخانم اعظم السادات حسینی، همراه می‌شویم تا بر بلندی‌ها و پستی‌های زندگی داوود قرار بگیریم و از اوج و فرود زندگی‌اش بخوانیم. خانم حسینی برایمان از پسر نوجوانی می‌گوید که شیفته کوهنوردی است، با شروع جنگ به جبهه می‌رود، دیده‌بان می‌شود، مجروح می‌شود، پایش را از دست می‌دهد؛ اما تسلیم نمی‌شود. اراده و پشتکار از او کوهنوردی حرفه‌ای و زمان، عکاسی حرفه‌ای می‌سازد. او رزمنده‌ایست دیده‌بان، دیده‌بانی‌ست کوهنورد، کوهنوردی‌ست جانباز و جانبازی‌ست هنرمند. این کتاب ماجرای جنگیدن و زندگی کردن است که با نگاهی ظریف و عمیق و انسانی روایت شده. کتابی در۲۰۰صفحه و به قیمت۶۵۰۰۰تومان، با این قابلیت که عکس‌های زیبای این هنرمند حرفه‌ای را می‌توانید با کیفیت بالا از طریق اسکن Qrکد موجود بینید و لذت ببرید.
برشی از متن:
پا که از بالای زانو قطع شده باشد می‌شوی جانبار ۴۹ درصد، بیاید پایین زانو، جانباز۳۹ درصد. ماجرای این درصدها را می‌خواندم و می‌شنیدم. اما این قوانین و حق و حقوق ها همه برای من بی‌معنا بود. برای من این ده سانت بالا و پایینِ زانو فقط یک معنا داشت:
« می‌توانم باز هم کوه بروم یا نه؟» آن موقع هم مثل حالا کوه برای من خودِ زندگی بود…

علیرضا نیاکان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x