دومین کارگاه از سلسله کارگاه های روانشناسی با موضوع : ((مهارت حل مسئله))

دومین کارگاه از سلسله کارگاه های روانشناسی با موضوع : ((مهارت حل مسئله))

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دومین کارگاه از سلسله کارگاه های روانشناسی با موضوع : ((مهارت حل مسئله)) با محوریت :وقتی مشکلی برایم پیش می آید چطوری حلش کنم؟((ویژه کودکان ۳ تا ۸ سال)) به همراه والدین، روزچهارشنب۲۵ خردادماه ازساعت “”۱۷ الی ۱۸””
در باغ کتاب، فروشگاه بوکتاب، با مدیریت اجرایی خانم فرناز عباسیان روانشناس و درمانگر کودک و نوجوان وهمزمان در فروشگاه زنجیره ای بوکتاب بندرعباس و،مشهد به صورت همزمان، با سخنرانی سرکار خانم شهرزاد آتشی درمانگر کودک و نوجوان برگزار خواهد شد .
هدف از ایجاد چنین کارگاه هایی ارتقای سلامت روانی خانواده ها می باشد .
چرا آموزش حل مسئله؟
در همه نقاط دنیا مهارت حل مسئله، یک مهارت مهم برای رسیدن به موفقیت است و به افراد توصیه می‌کنند که آن‌ را یاد بگیرند. بهترین سن برای آموزش مهارت‌ حل مسئله، سنین کودکی است که فرد به مدرسه می‌رود. به همین علت اهمیت مهارت حل مسئله در دانش‌آموزان بیشتر است.
حل مساله یا( Problem solving) یک مهارت است، که به کمک آن یاد می‌گیریم، مسئله‌های زندگی را حل کنیم. افرادی که در برخورد با مسئله‌های زندگی، می‌توانند راه ‌حل مناسب برای مشکلات ارائه کنند؛ معمولا اعتماد به‌ نفس بالاتر و استرس کمتری نسبت به بقیه افراد دارند.
توانایی و مهارت حل مسئله، به افراد کمک می‌کند تا مشکلاتی را که در زندگی آن‌ها رخ داده است برطرف کنند؛ از این چالش‌ها به عنوان یک فرصت برای شکوفایی استعدادهای خود استفاده کنند و ذهنی خلاق و ایده‌پرداز داشته باشند….

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x