انهدام باند سارقان منازل نیمه ساز

انهدام باند سارقان منازل نیمه ساز

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۵ نفره ای که اقدام به سرقت اموال از منازل نیمه ساز می کردند و کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه خبر داد.
سرهنگ” حسین تُرکیان” در گفت و گو با خبرنگرا پایگاه خبری پلیس داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل نیمه ساز که سارقان در چند فقره با تهدید سلاح سرد دست و پای نگهبان را بسته و پس از سرقت اموال از محل متواری می شدند ، سریعاً اکیپی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی این موضوع را دنبال کردند.
وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل های وقوع سرقت و انجام تحقیقات تخصصی از نگهبانان دریافتند که سارقان ۵ نفر است که به صورت باندی در ساعات پایانی شب به منازل نیمه ساز دستبرد می زدند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطر نشان کرد: تحقیقات در زمینه دستگیری متهمان در دستور کار بود تا اینکه ماموران کلانتری ۱۸ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی در حوزه ماموریتی خود ۵نفر را در حال سرقت اموال از یک منزل نیمه ساز مشاهده و بلافاصله نسبت به دستگیری آنها اقدام کردند.
سرهنگ تُرکیان تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری سریعاً به پلیس آگاهی منتقل و تحقیقات از آنان به صورت تخصصی صورت گرفت که نهایتاً به ۹ فقره سرقت اموال منازل نیمه ساز همراه با ضرب و شتم نگهبان ها اعتراف کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه ۲ دستگاه وانت نیسان اقلام مسروقه شامل کمپرسور،کلیه قطعات اسانسور، کپسول گاز،پکیج،سنگ فرز و … از مخفیگاه متهمان کشف شد از تحویل آنها به مال باختگان خبر داد و اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x