بهره برداری از ۵ باب مسکن مددجویی

بهره برداری از ۵ باب مسکن مددجویی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

۵ واحد مسکونی برای خانواده های ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان با مشارکت خیران به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، سید مصطفی انوری مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در مراسم بهره برداری از ۵ باب مسکن مددجویی، اظهار داشت: این تعداد واحد مسکونی با مشارکت گروه های جهادی در شهر مجلسی با هدف تامین ضروری ترین نیاز مددجویان احداث و خریداری شد.

سید مصطفی انوری با بیان اینکه این واحدهای مسکونی برای خانواده های ایتام شهرستان مبارکه و مددجویان تحت حمایت منطقه ۳ اصفهان بوده است، ادامه داد: برای هر باب مسکن حدود ۱۰۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض، ۴۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و ۳۰۰ میلیون تومان کمک های مردمی، تامین اعتبار شد.

وی با اشاره به متراژ این واحدهای مسکونی، افزود: این ۵ واحد مسکونی در متراژهای ۷۵ تا ۱۰۰ متری برای خانواده های ایتام و نیازمند سه نفر به بالا تامین شد.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان، با تاکید بر ضرورت ساخت مسکن با کیفیت برای مددجویان، گفت: علاوه بر ساخت بادوام و مقاوم، سرعت و زمانبندی اجرای پروژه ها برای ما بسیار مهم است و این تعداد ظرف مدت ۸ ماه احداث یا خریداری شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۲هزار خانوار تحت حمایت استان مستاجر هستند، مهمترین مشکل در تامین مسکن را تهیه زمین مناسب عنوان کرد و بیان داشت: تحقق این مهم به همکاری سازمان های متولی مسکن همچون اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و خیران مسکن ساز نیازمند است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x