اعتراف به ۳۰ فقره سرقت

اعتراف به ۳۰ فقره سرقت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری فردی که اقدام به سرقت توپی برنجی قفل منازل می کرد و اعتراف وی به ۳۰ فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ” حسین تُرکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان اصفهان در پی وقوع چندین فقره سرقت توپی برنجی قفل های درب منازل مردم ساکن در منطقه غرب شهر اصفهان که نارضایتی آنان را به دنبال داشت موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی علمی و تخصصی محل های وقوع سرقت و جمع آوری آثار و مستندات لازم دریافتند که این سرقت ها توسط یک نفر صورت گرفته که در ساعات پایانی شب و در زمان های خلوت و بدون تردد بعضاً بوسیله دوچرخه و موتورسیکلت فاقد پلاک به درب منازل مراجعه و پس از سرقت توپی برنجی قفل درب منازل به سرعت از محل متواری می شد.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادمه داد: تحقیقات در زمینه شناسایی و دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه ماموران واحد گشت کلانتری ۲۰ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی به فردی که در مقابل درب منازل مردم پرسه می زد مشکوک و بلافاصله نسبت به دستگیری وی اقدام و کارآگاهان را در جریان دستگیری این فرد قرار دادند.
سرهنگ تُرکیان گفت: کارآگاهان بلافاصله در کلانتری مذکور حضور یافته که در نهایت مشخص شد فرد مذکور همان سارق توپی برنجی قفل درها است اما متهم همچنان منکر انجام هرگونه جرمی از سوی خود بود تا اینکه پس از مواجهه با مستندات و مدارک ارائه شده توسط کارآگاهان لب به اعتراف باز کرده و به ۳۰ فقره سرقت اقرار کرد.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهم به سرقت های مذکور در این خصوص پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x