سرپرست کتابخانه های عمومی استان اصفهان گفت:کتابخانه های ما خانواده محور باشند یعنی اینکه فضایی را فراهم کنیم که خانواده ها به صورت خانوادگی به کتابخانه ها بیایند و مطالعه کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز،حجت السلام رمضانعلی معتمدی ظهر شنبه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردستان،اظهار داشت:خدمت در کتابخانه های عمومی را گسترش دهیم یعنی از تک خدمتی به چند خدمتی تبدیل کنیم و این موضوع نیازمند طرح های نو،مبتکرانه و خلاقانه است.
وی افزود:یکی دیگر از طرح های ما این است که کتابخانه های ما خانواده محور باشند یعنی اینکه فضایی را فراهم کنیم که خانواده ها به صورت خانوادگی به کتابخانه ها بیایند و مطالعه کنند.
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان خاطرنشان کرد:کتاب ها را به مدارس آموزش و پرورش انتقال دهیم و اینها به صورت فصلی جابجا شوند و بین مساجد و خانه ها و مدارس کتاب ها در گردش باشند تا از این طریق هم تعداد عضو های کتابخانه ها افزایش یابد و هم کتابخوان ها بیشتر شود.
معتمدی در خصوص جذب نیرو در کتابخانه ها،تصریح کرد:ما اکنون در حال بررسی یک وضع موجود و یک وضع مطلوب هستیم که در این وضعیتی که بررسی می کنیم تعداد نیروی مورد نیاز مشخص می شود و سپس از طریق نهاد کشور و انجام آزمون جذب خواهند شد.
وی بیان کرد:در چهار شهرستان استان اصفهان و در هر شهری یک نیروی کتابدار برای نهاد کتابخانه های عمومی جذب می شوند.

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x