کارگاه آموزشی «صنایع دستی ارزآور» برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی «صنایع دستی ارزآور» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

همزمان با هفته صنایع دستی، کارگاه آموزشی «صنایع دستی ارزآور» به همت اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری و اتاق بازرگانی اصفهان در روز ۲۱ خردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، همزمان با برپایی هفته صنایع دستی از ۲۰ تا ۲۷ خردادماه، ویژه برنامه‌های مختلفی از سوی اداره خلاقیت و نوآوری با مشارکت سایر نهادهای شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

از جمله این رویدادها،  برگزاری کارگاه آموزشی صنایع دستی ارزآور است که روز ۲۱ خردادماه در قالب ۴ کارگاه آموزشی در اتاق بازرگانی اصفهان واقع در میدان فیض، جنب نگارستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

دیگر رویداد تخصصی هفته صنایع دستی در اصفهان، کارگاه «صنایع دستی و تجارت بین‌الملل» با تدریس محسن محمدباقری مشاور امور ارزی و پرداخت‌های بین الملل و مدرس دوره‌های آموزشی اتاق بازرگانی اصفهان است که در این روز از ساعت ۱۵ الی ۱۷برگزار می‌شود.

همچنین دوره‌های «آشنایی با مباحث مالیاتی صنایع دستی» با تدریس مجید رئوفی، مشاور امور مالیاتی و هیأت‌های حل اختلاف مالیاتی اتاق بازرگانی اصفهان از ساعت ۹ الی ۱۱، «تجارت الکترونیک و صنایع دستی» با تدریس مهرزاد ربیع از مدرسان اتاق بازرگانی اصفهان از ساعت ۱۱ الی ۱۳ و «بازاریابی و فروش» با تدریس اکبری از مدرسان اتاق بازرگانی اصفهان از ساعت ۱۷ الی ۱۹ از جمله دیگر برنامه‌های این روز است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x