سند نمره کردن خودروهای مسروقه

سند نمره کردن خودروهای مسروقه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرهنگ “حسین تُرکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی شکایت یکی ازشهروندان مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس وی موضوع توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی استان اصفهان دنبال شد تا اینکه کارآگاهان با ردیابی های هوشمندانه خود دریافتند خودروی مذکور با یک پلاک سرقتی در حال تردد در شهرستان شاهین شهر است.

وی افزود: کارآگاهان پس از اخذ نیابت قضائی به شهرستان مذکور رفته و طی یک اقدام ضربتی سارق خودرو را در مخفیگاه خود دستگیر و دربازرسی از منزل وی یک عدد سوئیچ خودروی‍‍‍‍ پژو۲۰۶ و یک عدد ECU خودروپژوپارس را نیز کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: متهم که در ابتدا منکر هر جرمی بود در برابر مستندات و مدارک جمع آوری شده توسط کارآگاهان لب به اعتراف باز کرده و انگیزه خود از سر قت ها را سند نمره کردن خودرو ها بیان کرد.

سرهنگ تُرکیان با بیان اینکه با تلاش کارآگاهان یک دستگاه خودروی پژو پارس که یک ماه گذشته توسط متهم در تهران سرقت شده و با سند نمره کردن به فروش رسیده بود کشف شد گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد اما تحقیقات جهت توقیف و کشف خودرو های سند نمره شده توسط وی کماکان ادامه دارد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x