اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

توزیع ۷ هزار پرس غذا و ۵۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان

توزیع ۷ هزار پرس غذا و ۵۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

همزمان با ایام میلاد با سعادت امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و دهه کرامت، ۷ هزار پرس غذای گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان شهرستان مبارکه توزیع شد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، مهدی علیزاده رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مبارکه، با اعلام این خبر، افزود: در ایام دهه کرامت با مشارکت خیران و همکاری مراکز نیکوکاری، ۷ هزار پرس غذای گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی به مددجویان این شهرستان اهدا شد.
مهدی علیزاده با اشاره به محتوای ۵۰۰ بسته معیشتی شامل: برنج، شکر، روغن، ماکارونی و رب گوجه، ادامه داد: این بسته ها به ارزشی بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان به خانواده هایی با نیاز معیشتی بیشتر، اهدا شد.
رئیس کمیته امداد شهرستان مبارکه، افزود: تعداد ۷ هزار پرس غذا نیز با مشارکت نیکوکاران در این ایام، به ارزشی بالغ بر ۴۲۰ میلیون تومان طبخ و بین خانواده های نیازمند سطح شهرستان توزیع شد.
وی در پایان با اشاره به مسیرهای ارتباطی برای حمایت از نیازمندان، گفت: نیکوکاران می توانند در همه ایام سال با مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح شهرستان، همچنین با شماره گیری کد #۰۳۱۲۰۸۸۷۷، نذورات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن بدست نیازمندان برسانند.
انتهای پیام/

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x