استان تصاویر جنوب چندر رسانه دین و اندیشه فارس فرهنگ و هنر

نخستین مرکز شبانه روزی حفظ قرآن کریم در نیروهای مسلح راه اندازی می شود

نخستین مرکز شبانه روزی حفظ قرآن کریم در نیروهای مسلح راه اندازی می شود

حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر موسسه قرآنی بیت الاحزان

به گزارش خبرنگار پایگاه احوال نیوز، حجت الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر موسسه قرآنی بیت الاحزان گفت: نخستین مرکز حفظ شبانه روزی قرآن کریم با همکاری بیت الاحزان و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نیروهای مسلح راه اندازی می شود امری که می توان از آن به عنوان یک نقطه ی عطف در تاریخ موسسه قرآنی بیت الاحزان یاد کرد.

وی در این باره گفت: طی رایزنی های صورت گرفته تفاهم نامه این موضوع به زودی امضاء می شود ضمن اینکه مجموعه بیت الاحزان نهادینه کردن تفکر قرآن محور در میان نیروهای مسلح را یکی از افتخارات خود می داند.

ناخدا رضا اژدر رئیس مرکز قرآن عترت و نماز نداجا در بازدید از مجموعه بیت الاحزان گفت: اگر فرهنگ قرآنی رویکرد ما باشد در همه عرصه ها پیروز هستیم و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی بر همه امری واجب است، امری که با توجه به شرایط فعلی کشور ما بسیار ضرورت دارد.

او افزود: به دنبال تربیت تخصصی قرآن آموزان در نیروی دریایی ارتش هستیم و در این بین آمادگی داریم از ظرفیت بیت الاحزان به بهترین شیوه استفاده کنیم.

وی ادامه داد: دوست داریم بیش از پیش مروج فرهنگ قرآنی در ارتش باشیم روندی که البته لازم است در کلیه سطوح جامعه ما نیز اِعمال شود.

رئیس مرکز قرآن عترت و نماز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ایمن بودن کشور را در گرو داشتن تفکر جهادی و ارزش محور دانست و قرآن را مهم ترین تکیه گاه بشر دانست و بر ضرورت توجه به کلام وحی تاکید کرد.

ناخدا رضا اژدر رئیس مرکز قرآن عترت و نماز نداجا و حجت الاسلام فارابی مسئول دایره قرآن عترت و نماز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مجموعه بیت الاحزان ضمن دیدار از بخش های مختلف این موسسه قرآنی بر ضرورت همکاری‌های دوجانبه تاکید کردند و به گفته طرفین قرار است نخستین مرکز شبانه روزی حفظ قرآن کریم در نیروهای مسلح و توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آینده ای نزدیک راه اندازی شود.

روح الله سعادتمند

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x