اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب مرکزی

۱۰ نفر از متهمان در تهران و شمال کشور و ۳ نفر از سارقان متواری در کشور همسایه دستگیر شدند

دستگیری سارقان امانات بانک ملی | جزئیات دستگیری سارقان صندوق امانت بانک ملی

دستگیری سارقان امانات بانک ملی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، رئیس پلیس پایتخت جزئیات دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی شعبه ممتاز خیابان دانشگاه تهران را تشریح کرد.

۱۰ نفر از متهمان در تهران و شمال کشور و ۳ نفر از سارقان متواری در کشور همسایه دستگیر شدند

سارقان صندوق امانات بانک ملی دستگیر گشتند. هویت سارقان بانک ملی برملا شد. حزئیات دستگیری سارقان ملی را در این خبر بخوانید. رئیس پلیس پایتخت جزئیات دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی شعبه ممتاز خیابان دانشگاه تهران را تشریح کرد.

دستگیری سارقان امانات بانک ملی

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در گفت‌وگو با شبکه خبر از دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی خبر داد و گفت: از ساعات اولیه روز دوشنبه که از این سرقت باخبر شدیم، مجموعه پلیس پیوسته بازدیدها و کار کارشناسی خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: مجموعه پلیس آگاهی تهران بزرگ مجرب‌ترین و توانمندترین کارآگاهان را دارد که آنها طی طرح‌های عملیاتی توانستند سارقین را شناسایی کنند.

رئیس پلیس پایتخت افزود: با تلاش شبانه‌روزی همکاران در کمتر از ۴۸ ساعت تمامی سارقین و مرتبطین شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان کرد: برخی از این افراد داخل کشور و برخی دیگر در خارج از کشور دستگیر شدند. همچنین بخش اعظمی از اموال مسروقه مردم کشف شده است.

رحیمی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس برای کشف دیگر اموال مردم که از صندوق امانت به سرقت رفته همچنان ادامه دارد، گفت: پلیس با اقتدار و توانمندی که دارد، توانسته در کمترین زمان ممکن هم سارقین را دستگیر و هم بخش زیادی از اموال را کشف کند.

رئیس پلیس پایتخت در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چند سارق دستگیر شده است؟ گفت: تعداد سارقین را نمی‌توانم بیان کنم اما تمامی عوامل این سرقت به طور کامل دستگیر شده‌اند.

اکثر اموال ربوده شده از صندوقهای امانات نیز بازگردانده شده است.

به گفته مونسان؛ عضو هیات رئیسه بانک ملی، این سارقان، از هزار صندوق امانات که در شعبه دانشگاه وجود داشت، محتویات حدود ۱۶۲ صندوق را سرقت کرده، از ۲۵۰ صندوق امانات که در اختیار مشتریان بوده، ۱۶۲ صندوق را با دیلم شکسته و هر صندوقی که پر بوده را خالی کرده بودند.

دادستان تهران از دستگیری ۱۳ نفر از سارقان بانک ملی خبر داد.

دادستان تهران می گوید: ۱۳ نفر از متهمان سرقت بانک ملی دستگیر شدند و مقادیر زیادی از اموال مسروقه نیز کشف شده است. ۱۰ نفر از متهمان در تهران و شمال کشور و ۳ نفر از سارقان متواری در کشور همسایه دستگیر شدند.

وی ادامه می‌دهد؛ مقادیر زیادی از اموال مسروقه در فرودگاه امام خمینی (ره) در ماشینی که توسط متهمان تهیه شده بود و مقادیری در تهران کشف شد. در حال حاضر متهمان تحت تحقیقات قضایی و در اختیار ضابطان قرار دارند.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x