انعقاد ۲۱ قرارداد برای پروژه «حلقه حفاظتی شهر»

انعقاد ۲۱ قرارداد برای پروژه «حلقه حفاظتی شهر»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از انعقاد ۲۱ قرارداد با مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان برای احداث پروژه حلقه حفاظتی شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ایرج مظفر با بیان اینکه در حال حاضر ۴۰۰ قرارداد از پروژه‌های فعال در سامانه آمار و عمران وجود دارد، تاکید کرد: تمام اطلاعات و قراردادهای پروژه حلقه حفاظتی به‌عنوان پروژه شاخص عمرانی شهر نیز در این سامانه بارگذاری شده است.

وی افزود: از سال ۹۷ تاکنون حدود ۲۱ قرارداد با مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه منعقد شده که بخش‌هایی از آن به اتمام رسیده و بخشی هم نیازمند آزادسازی است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه مباحث مربوط به پروژه حلقه حفاظتی همه روزه رصد می­شود، تأکید کرد: علاوه بر این، هر ۱۵ روز یک‌بار در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی موارد مربوط به این پروژه با حضور شهردار اصفهان نیز مورد بررسی قرار می­گیرد.

وی با اشاره به اینکه پروژه حلقه حفاظتی شهر در مجموع ۸۹ کیلومتر طول دارد، اضافه کرد:‌ مبدأ حلقه حفاظتی شهر، پروژه بزرگ سردار سلیمانی واقع در منطقه ۱۵ است و در حال حاضر از کیلومتر چهارم تا نهم آن به اتمام رسیده و آسفالت شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: از کیلومتر دو و نیم تا چهارم نیز با پیشرفت ۲۵ درصد در حال انجام است که بخش عمده‌ای از آزادسازی‌های آن به اتمام رسیده و از کیلومتر ۰٫۶ تا ۲٫۵ این پروژه هم تا نیمه اول سال آینده تکمیل می‌شود.

مظفر با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در شهر مورد تأکید جدی مدیریت شهری اصفهان است، خاطرنشان کرد: در صدد هستیم با ایجاد ساختار و زیرساخت مناسب، دارایی‌های شهر را افزایش دهیم.

وی ضمن قدردانی از شهروندانی که شهرداری را در اجرای پروژه‌های کوچک و بزرگ عمرانی همراهی می‌کنند، تأکید کرد: اجرای این پروژه‌ها، شهر را در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار می‌دهد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x