اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حوادث مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

توقیف کامیون قاچاق در اصفهان

توقیف کامیون قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سردار” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود از وجود یک دستگاه خودروی کامیون کشنده خارجی قاچاق در یکی از محلات مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی و انجام استعلام از مبادی مربوطه دریافتند که پلاک خودروی دیگری بر روی این خودرو نصب شده و خودرو به صورت قاچاق وارد استان اصفهان شده است که در این خصوص هماهنگی های لازم با مرجع قضائی  صورت گرفته و خودروی مذکور به علت فقدان اسناد و مدارک مثبته گمرکی توقیف و به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش این خودروی قاچاق بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال است اظهار داشت: در این خصوص مالک خودرو دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار هاشمی فر در خاتمه خاطرنشان کرد: افراد سودجو و فرصت طلب به صورت غیر قانونی اقدام به وارد کردن انواع خودروهای خارجی به صورت قاچاق کرده و سپس با جعل مدارک و پلاک، آنها را بفروش می رسانند که در این خصوص هشدار می دهیم که مردم مراقب این گونه معاملات باشند چرا که در صورت مشاهده از سوی ماموران سریعاً نسبت به توقیف آنها اقدام خواهد شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x