سرقت ۵۰ کیلو طلا در اصفهان

سرقت ۵۰ کیلو طلا در اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی استان از شناسایی عامل سرقت ۵۰ کیلو طلا به ارزش ۶۵۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.
سردار” محمدرضا میرحیدری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وصول پرونده شکایت ۱۲ نفر از طلافروش های شهر اصفهان مبنی بر سرقت ۵۰ کیلو طلا از آنان و متواری شدن سارق، موضوع شناسایی عامل این سرقت در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات علمی و تخصصی صورت گرفته مشخص شد فردی که در زمینه انتقال طلاها به صورت کیفی فعالیت می کرده و با طلافروش ها در این خصوص همکاری داشته به صورت حرفه ای اقدام به خیانت در امانت و تحصیل مال از طریق نامشروع به مبلغ ۶۵۰ میلیارد ریال کرده و سپس متواری شده است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهم هیچ گونه اثر و ردی از خود برجای نگذاشته بود اظهار داشت: سرانجام با تلاش شبانه روزی و جستجوهای پیچیده و هوشمندانه ماموران، مخفیگاه فرد مذکور در یکی از شهرستان های استان شناسایی و ماموران طی یک عملیات ضربتی به محل اعزام و نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.
سردار میرحیدری با بیان اینکه متهم در هنگام دستگیری با ماموران درگیر شده بود گفت: فرد مذکور با شکایت مال باختگان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x