توقیف سواری هیوندا با سرعت ۱۷۴ کیلومتر بر ساعت

توقیف سواری هیوندا با سرعت ۱۷۴ کیلومتر بر ساعت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از توقیف یک دستگاه خودروی سواری هیوندا که با سرعت ۱۷۴ کیلومتر بر ساعت در یکی از بزرگراه های شهر اصفهان تردد می کرد و معرفی راننده آن به مرجع قضائی خبر داد.
سرهنگ” محمدرضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: کارشناسان پلیس راهور استان اصفهان با رصد هوشمندانه دوربین های ثبت تخلفات سطح شهر اصفهان متوجه سرعت جنون آمیز یک دستگاه خودروی سواری هیوندا در بزرگراه شهید “ردانی پور” شدند.
وی با بیان اینکه خودروی مذکور با سرعت ۱۷۴ کیلومتر برساعت در این بزرگراه تردد می کرد اظهار داشت: بلافاصله و در وقت اول اداری امروز راننده متخلف به پلیس راهور استان احضار و علاوه بر توقیف خودرو و اعمال جریمه ۲۰۰ هزار تومانی و همچنین اعمال ۱۰ نمره منفی ، وی نیز به مرجع قضائی معرفی شد.
پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان، سرعت جنون آمیز این گونه رانندگان را بازی با جان مردم توصیف کرد و گفت: برخورد بدون اغماض با رانندگان حادثه ساز در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد و کسانی به احضار خود از سوی پلیس توجه نکنند خودروی آنها به صورت سیستمی توقیف می شود و بنابر این در هرکجای کشور که تردد کنند توسط ماموران متوقف شده و باید برای تعیین تکلیف خود به پلیس راهو استان اصفهان مراجعه کنند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x