افزایش اعتبارات بانکی در زمینه اشتغالزایی

افزایش اعتبارات بانکی در زمینه اشتغالزایی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با تاکید به اینکه تسهیلات و اعتبارات نقش مهمی بر ایجاد اشتغال و در نتیجه کم کردن فقر و نابرابری در سطح جامعه ایفا می کند، از افزایش اعتبارات بانکی (بند ب تبصره ۱۶) در حوزه اشتغال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اشاره به اعتبار ۴۶۰ میلیارد تومانی اشتغالزایی استان در سال گذشته، اظهار داشت: پرداخت اعتبارات بانکی سال جاری با افزایش ۴ برابری از خردادماه آغاز و امیدواریم تا پایان سال در ایجاد اشتغال مددجویان به طور کامل هزینه شود.

کریم زارع با اعلام اینکه تسهیلات اشتغالزایی از طریق اعتبارات بانکی و صندوق امداد ولایت انجام می پذیرد، ادامه داد: امسال اعتبارات بانکی در حوزه اشتغالزایی بالغ بر هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان می باشد، که با توجه به برنامه ریزی انجام شده در خصوص تحقق شعار سال، اشتغال آفرینی برای مددجویان را بیشتر در حوزه های مشاغل نوین و دانش بنیان سوق خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۳درصد اعتبارات سال گذشته جذب و در راستای ایجاد شغل در اختیار مددجویان قرار گرفته است، افزود: سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۰ هزار تسهیلات اشتغال به مددجویان اعطا شد که حدود ۹هزار مورد از طریق اعتبارات بانکی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان ایجاد بیش از ۳۲ هزار فرصت شغلی در سال جاری را نیازمند شرایط مهارت آموزی برای مددجویان دانست و گفت: ارتقاء سطح علمی و مهارت های فنی حرفه ای، ایجاد فرهنگ کارآفرینی و تلاش در مددجویان، برای رسیدن به زندگی بهتر و توسعه فرصت های شغلی، جزو برنامه های سال جاری است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x