آمران به معروف، مجاهدان واقعی جبهه مقابله با جنگ نرم دشمن هستند

آمران به معروف، مجاهدان واقعی جبهه مقابله با جنگ نرم دشمن هستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه امروز آثار جنگ نرم دشمن ملموس و عیان است و مصائب و سختی های ایجاد امنیت اخلاقی و اجتماعی بر کسی پوشیده نیست از آمران به معروف و ناهیان از منکر به عنوان مجاهدان واقعی جبهه مقابله با جنگ نرم دشمن یاد کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار” محمدرضا هاشمی فر” در مراسم تجلیل از سراکیپ های ناظران خواهر مجمع رهروان امربه معروف و نهی ازمنکر و پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با محکوم کردن فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس امام رضا(ع) بیان داشت: امروز دشمنان نظام اسلامی ایران علاوه بر ترویج بی بندوباری و اشاعه فساد و سایر ناهنجاری ها در حوزه دین ستیزی و ایران هراسی نیز بیکار ننشسته و به اشکال مختلف فعالیت می کنند.
وی توهین به امام رئوف را کار ابتر و محکوم شده عنوان کرد و افزود: قطعاً شیعیان در هر کجای دنیا که باشند این موضوع را بر نمی تابند و دشمن در این موضوع شکست خورده است و نمی تواند به اهداف خودش دست پیدا کند.
جانشین فرمانده انتظامی استان با قدردانی از حرکت خودجوش مردم اصفهان در محکوم کردن اکران فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس امام هشتم شیعیان در جشنواره کن گفت: مردم استان اصفهان که در همه صحنه های انقلاب همیشه پیشتاز بودند در این عرصه نیز اولین قدم را برداشته و روز پنجشنبه ۱۲ خرداد ماه خروش مردم انقلابی و متدین این خطه را برای محکومیت فیلم مذکور شاهد بودیم .
سردار هاشمی فر در ادامه به تلاش دشمن برای هویت زدایی از نسل جوان جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: امروز دشمن در زمینه ترویج مسایلی نظیر کشف حجاب، سگ گردانی و تبدیل موضوعات ضد ارزشی دیگر به ارزش فعالیت می کند که اگر دست روی دست بگذاریم و در برابر این مسایل سکوت کنیم آثار و عواقب آن همه جامعه را فرا می گیرد.
وی به وظیفه سنگین آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت صحیح نسل جوان اشاره کرد و با تاکید بر هوشیاری بیشتر مسئولان این حوزه اظهار داشت: بی شک سرریز کم کاری در حوزه تعلیم و تربیت به صورت آسیب های اجتماعی و اخلاقی وارد جامعه می شود و ما باید با این آسیب ها در کف خیابان ها مقابله کنیم.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر نه منحصر به یک سازمان، نه یک زمان و نه یک مکان خاص بلکه وظیفه ای همگانی است گفت: همه مردم و دستگاه ها باید در این عرصه وارد شوند و مسئولان هم باید مردم را همراهی کنند.
سردار هاشمی فر، از آمران به معروف و ناهیان از منکر به عنوان مجاهدان واقعی جبهه مقابله با جنگ نرم دشمن یاد کرد و اظهار داشت: باید بدانیم که پیروزی در این جبهه مختص یک فرد نیست چون اگر بتوانیم یک فرد بد حجاب یا بی حجاب را با کار اقناعی و اعتقادی به رعایت حجاب و عفاف متقاعد کنیم این پیروزی به مردم، جامعه و خانواده های معظم شهدا بر می گردد.
وی با قدردانی از همکاری و همراهی خوب مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر با پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: همه ما باهم ید واحدی هستیم و برای اینکه در مسیر اهل بیت (ع) و شهدا قرار بگیریم بایستی در اجرای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر با هم همکاری و همراهی کنیم.
سردار هاشمی فر سپس از اجرای طرح فرابخشی پیشگیری از ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی در اصفهان خبر داد و گفت: این طرح به صورت مشترک با همکاری نیروهای انتظامی، مجمع رهروان امر به معروف و نهی ازمنکر، سپاه صاحب الزمان (عج) و دستگاه قضایی در یکی از مناطق شهر اصفهان اجرا می شود و پس از بررسی تاثیرات و نتایج آن گام به گام در سایر نقاط شهر اصفهان اجرایی خواهد شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان از همکاری خواهران آمر به معروف و ناهی از منکر مجمع رهروان، پلیس امنیت اخلاقی، مجموعه فرهنگی فرشتگان سرزمین من، نمایندگی آستان قدس رضوی در اصفهان، مقر کتاب اصفهان، جامعه القرآن اصفهان و اندیشکده فرهنگی جهادی شهید “ابراهیم هادی” که نوروز امسال در طرح فرهنگی، آموزشی و اعتقادی “سلمان محمدی” همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد.
در پایان این مراسم، ۵۰ نفر از خواهران آمر به معروف و ناهی از منکر مجمع رهروان امربه معروف و نهی ازمنکر وپلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی استان اصفهان مورد تجلیل قرار گرفتند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x