اجتماعی استان اقتصادی بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده سیاسی شرق شمال غرب مرکزی

تهدید مرگ‌بار پوتین: اگر آمریکا موشک‌های دوربرد به اوکراین تحویل دهد…

تهدید مرگ‌بار پوتین: اگر آمریکا موشک‌های دوربرد به اوکراین تحویل دهد…

پایگاه خبری احوال نیوز ، ولادیمیر پوتین، در مصاحبه‌ای اعلام کرد در صورت تهیه موشک‌های دوربرد برای اوکراین، ارتش روسیه به نقاطی که هنوز هدف قرار نگرفته‌اند، حمله خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، از تازه‌نیوز، رئیس‌جمهور روسیه، درباره تصویب بسته جدید کمکی آمریکا به اوکراین گفت: در صورت تحویل موشک‌های دوربرد به اوکراین، روسیه نتیجه‌گیری خواهد کرد و مواردی که هنوز مورد اصابت قرار نگرفته‌اند را هدف قرار خواهد داد.

به نقل از تحریریه، هدف از هیاهو بر سر ارسال تسلیحات بیشتر به اوکراین طولانی کردن هر چه بیشتر درگیری مسلحانه است.

ارسال سامانه‌های پرتاب موشک چندگانه آمریکا به اوکراین در راستای جبران تلفات تجهیزات نظامی اوکراین است و این امر در اصل چیزی را تغییر نخواهد داد.
سامانه های “بوک”، “تور” و “پانسیر” روسی در نابودی پهپادهای اوکراینی بسیار موثر عمل می‌کنند.

لازم بذکر است که چند روز قبل بایدن اعلام کرد که آمریکا به تأمین تسلیحات مدرن اوکراین از جمله موشک‌های ضدتانک جاولین، موشک‌های ضدهوایی استینگر، توپخانه قدرتمند و سامانه‌های موشکی دارای دقت بالا، رادارها، هواپیماهای بدون سرنشین، بالگردهای جدید و مهمات مورد نیاز آنها ادامه خواهد داد.

وال استریت ژورنال نیز گزارش داد دولت بایدن در راستای تلاش برای تقویت ارتش اوکراین قصد دارد موشک های هدایت شونده نقطه زن را در اختیار اوکراین قرار دهد که می توانند اهدافی را از فاصله بیش از ۶۰ کیلومتر هدف قرار دهند.

مریم نظری

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x