چهارمین محفل شعرخوانی درسوگ آفتاب بمناسبت ایام رحلت جانسوز امام خمینی(ره)

چهارمین محفل شعرخوانی درسوگ آفتاب بمناسبت ایام رحلت جانسوز امام خمینی(ره)

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

چهارمین محفل شعرخوانی در سوگ آفتاب بمناسبت ایام رحلت جانسوز امام خمینی(ره)در عصر روز چهارشنبه یازدهم خردادماه ۱۴۰۱ برگزار گردید.
در این مراسم که باحضور شعرا و فرهیختگان ادب و هنر برگزار گردید شعرای ملی و کشوری شعرخوانی نموده و گروه سرود ناحیه حبیب ابن مظاهر در وصف امام راحل قطعه ای اجرا نموده و گروه تواشیح شمس الضحی بمناسبت دهه کرامت و روز دختر و در وصف امام زمان (عج )سه قطعه اجرانمودند.
صمدی نیا ریاست سازمان اظهار داشت: این سازمان همچون سنوات گذشته چهارمین سوگواره درسوگ آفتاب را در وصف حضرت امام خمینی(ره) همزمان با سی و سومین سالگرد ارتحال معمارکبیر انقلاب اسلامی برگزارنمود با این نوید که با فضل پروردگار در سال های آتی بعنوان برنامه ثابت سازمان شاهد دوره بعدی سوگواره خواهیم بود.
وی افزود: با توجه به اینکه انشاءالله شرایط فعلی کشورمان رو به شکست ویروس منحوس کرونا پیش میرود بتوانیم شاهد برنامه های متنوع دیگرکنگره و جشنواره و سوگواره و مسابقات در مباحث شعری و ادبی باشیم .


صمدی نیا افزود: لازم به ذکر است این برنامه با حضور مسئولین کشوری ولشگری و علاقه مندان ادبیات و شعر و هنرمندان شاخص با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و سازمان ادبیات دفاع مقدس و بنیاد شهید همت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران و شمیرانات و انجمن شعر و ادبیات دفاع مقدس سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ برگزارشد.
وی در پایان افزود: سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ آمادگی خود را جهت دریافت آثار هنرمندان و فرهیختگان ادب و هنر اعلام داشته و آرزوی توفیق روز افزون توام با موفقیت برای تمامی دست اندرکاران و جامعه هنری این مرز و بوم خواهان است.
امید است تحت زعامت و رهبری مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) گامی موثر در جهت شناساندن فرهنگ اصیل ایرانی به جوامع بشری برداریم.

علیرضا نیاکان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x