مراسم استقبال از خادمان آستان قدس رضوی همزمان با دهه کرامت در اردستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز همزمان با دهه کرامت خادمان حرم رضوی که حامل پرچم بارگاه مطهر حضرت رضا(ع) بودند مورد استقبال مردم اردستان قرار گرفتند.
حجت السلام رسول ابوالقاسمی در حاشیه حضور کاروان رضوی اظهار داشت:حرکت کاروان زیر سایه خورشید امسال هم طبق سال های قبل در حال برگزاری در سطح کشور است.
وی افزود:امسال ۶۵ کاروان در کل کشور مشغول خدمت رسانی به مردم هستند که ۲۷۰ نفر در این کاروان ها حضور دارند و پرچم مقدس حرم رضوی در کل استان های کشور مورد استقبال مردم قرار می گیرد.
روحانی کاروان زیر سایه خورشید خاطرنشان کرد:حدود هشت هزار رویداد متفاوت با حضور مردم،مسئولین و شیفتگان امام رضا(ع) برگزار می شود و امسال یک شعار سراسری برای حرکت کاروان زیر سایه خورشید در نظر گرفته شده است.
ابوالقاسمی تصریح کرد:شعار “همه خادم الرضاییم” همراه با خدمت کریمانه و جهاد عالمانه شعار فراگیر و سراسری کاروان زیر سایه خورشید در سال جاری است.
وی با اشاره به خدمت کریمانه و جهاد عالمانه،تاکید کرد:وقتی که شهرستان اردستان را با توجه به این شعار بررسی کردم متوجه شدم که چقدر مناسب است و ما اولین سفر استانی در اصفهان را با شهرستانی شروع کردیم که اتفاقا دیار خدمت کریمانه و جهاد عالمانه هم هست.

جعفر فدائی اردستانی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x