یادگاران دفاع مقدس سرمایه های نظام هستند

یادگاران دفاع مقدس سرمایه های نظام هستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دبیر و معاونین دفتر استانی جبهه پیروان مطلقه فقیه استان اصفهان در دیداری صمیمانه، میهمان جانباز دفاع مقدس ، سردار حاج حسن صفری بودند.
به گزارش خبرنگار ما، مرتضی زینال پور دبیردفتر استانی جبهه پیروان مطلقه فقیه در استان اصفهان طی این دیدار گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نظام ارزشی برگرفته از تعالیم انسان ساز و تعالی بخش اسلام است و تجلیل از شهدا،جانبازان و ایثارگران احترام به ارزش‌های نظام اسلامی است.
وی در ادامه گفت: رشادت ها و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به عنوان اسطوره های صبر و استقامت و ایثار در دفتر خاطرات ایران اسلامی ثبت شده است.
مرتضی زینال پور با بیان اینکه، امنیت و آرامشی که امروزه شاهد آن هستیم ، مدیون رشادت ها و ایثارگری این عزیزان است ، اظهار داشت: جانبازان و شهدا با از جان گذشتگی و ایثار خود، مایه عزت، افتخار و سربلندی ملت ایران هستند و امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون خون این عزیزان است.
وی تصریح کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامع زنده نگه داشته شود و دیدار با ایثارگران و تجلیل از خانواده شهدا حداقل کاری است که می توان در این زمینه انجام داد.
دکتر زینال پور وحدت کلمه واتحاد جامعه را رمز موفقیت ایران اسلامی دانست و گفت:شرایط امروز جامعه می طلبد که آحاد مردم در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و با اتحاد و همدلی و همیاری، نقشه های دشمنان این مرز و بوم را نقش بر آب کنند و همچون همیشه در جهت تقویت بنیادهای انقلاب حرکت کنند.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری، تکریم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را بر همگان واجب دانسته و مسوولان و هواداران این جبهه نیز سنت دید وبازدید از جانبازان و خانواده معظم شهدا را سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده است.
این مقام مسئول، ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت رشادت‌های شهدا و ایثارگران و معرفی آنان به عنوان الگو‌های درست و کامل به نسل جوان را جزو رسالت‌های امروز جامعه دانست و بیان داشت: در کوران هجمه های دنیای مجازی و نماد سازی‌های دروغین و تلاش در جهت تغییر ذائقه جوانان با اسطوره‌های دروغین و جعلی غربی، معرفی الگو‌های راستین و راست قامتان جاودانه تاریخ، ضروری‌تر از هر زمان دیگری است.
دبیر جبهه پیروان مطلقه فقیه در استان اصفهان با تاکید بر تلاش همه جانبه مسوولین جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و رفع مشکلات یادگاران دفاع مقدس اظهار داشت: ایران اسلامی همیشه مدیون دلاوری های این عزیزان هستند و روحیه بالای این قشر ، بزرگترین درس برای ما است و وظیفه حفظ و ادامه راه این دلاورمردان بر دوش ما سنگینی میکند.
دکتر زینال پور در ادامه صحبت هایش خطاب به سردار حاج حسن صفری اظهار داشت: شما در زمره اسوه‌های درخشان ایثار و جهاد و نمادهای جاویدان سلحشوری، شجاعت و مردانگی می درخشید، وجودتان همگان را با یاد شهدا همراه می سازد و عطر دل انگیز فداکاری و وفاداری در راه خدا را در فضا منتشر می کنید.
شایان ذکر است سردار حاج حسن صفری جانباز ۷۰ درصد استان اصفهان، برای دفاع از دین و حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی، در سال ۶۱ به جبهه اعزام شد و بعد از ماه‌ها حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، بالاخره به درجۀ جانبازی نائل آمد.
وی از جانبازان اولین سالهای جنگ تحمیلی میباشند که بعد از مجروحیت و معلولیت ۷۰ درصدی، با روحیه ای مثال زدنی موفق به کسب عناوین برتر بین المللی در رشته بسکتبال با ویلچر میگردد و به عنوان یکی از خیرین گمنام نیز در استان فعالیت دارند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x