اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

بیانیه جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه استان اصفهان به مناسبت قیام ۱۵ خرداد و ارتحال امام خمینی (ره)

بیانیه جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه استان اصفهان به مناسبت قیام ۱۵ خرداد و ارتحال امام خمینی (ره)

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دبیر جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه استان اصفهان در آستانه فرارسیدن ارتحال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است

بسم الله الرحمن الرحیم

خرداد، یادآور نامی بزرگ در تاریخ معاصر جهان بشریت است. چهارده و پانزده خرداد ، تجلی پیوند تاریخی و اوج پیدایی دلبستگی ناگسستنی میان امام و امت و نشانی آشکار از پیروی، فرمانبرداری و دلدادگی راستین ملت از ولایت است، که این خود یکی از رموز اصلی پیروزی انقلاب اسلامی و بقاء نظام اسلامی در طول تاریخ معاصر بوده است.

آری. به درستی یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و احیاگر اسلام ناب محمدی صلی‌الله‌علیه‌وآله در سالروز ارتحالش با یاد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد که سرآغاز مکتب فکری، سیاسی و اجتماعی ملت ایران و نشانه پیوند معنوی مردم با آرمانهای الهی امام راحل و فداکاری و جان فشانی برای حفظ اسلام و برچیده شدن سلطه طاغوتیان و نقطه عطفی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی می باشد، مقارن گشته است.

اکنون و درآستانه سی وسومین سالگرد عروج ملکوتی حضرت روح الله (ره)، عاشقانش در جای جای میهن اسلامی ضمن تأسی به آرمان های الهی و اقتدا به سیره ولایی وی، با بزرگداشت یاد و خاطره آن مرد بزرگ، عشق و ارادت خود را به وی به نمایش می گذارند. بی شک عزت و اعتلای امروز ایران اسلامی به رهبری جانشین برحق امام خمینی ( ره ) حضرت آیت ا… خامنه ای ( مدظله العالی )، ثمره اقتدای مردم ایران به مکتب اسلام و سیره معمار کبیر انقلاب اسلامی است که فرمود: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به این مملکت نرسد.

جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه  استان اصفهان در آستانه سالروز پرواز ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، عزادار است و از طرف دیگر آرمانهای ایشان و رهبر فرزانه انقلاب را که موهبتی عظیم از جانب خداوند متعال و کریم است سرلوحه خود دارد. لذا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن یار سفر کرده از عموم مردم قدر شناس استان اصفهان تقاضا دارد بر اصول و ارزش‌های بنیان نهاده شده توسط آن بزرگمرد تاریخ ایران و دفاع از حقوق مظلومان و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی تأکید و پافشاری نمایند  تا باری دیگر همراه با ملت مسلمان ایران ، با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق نماییم.

دکتر مرتضی زینال پور

دبیر جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه در استان اصفهان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x