همرکابی مدیران شهری به مناسبت روز جهانی دوچرخه سواری

همرکابی مدیران شهری به مناسبت روز جهانی دوچرخه سواری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از برگزاری برنامه «هم رکاب شو» در منطقه یک شهرداری اصفهان با هدف ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه به مناسبت روز جهانی دوچرخه سواری خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین حق شناس در این باره اظهار کرد: تلاش برای توسعه فرهنگ دوچرخه‌سواری در شهر اصفهان آینده‌ای روشن برای این شهر ترسیم می‌کند و همدلی در این مسیر می‌تواند در پیشبرد این امر کمک شایانی داشته باشد.

وی افزود: به‌همین‌منظور طرح «هم‌رکاب شو» به‌مناسبت روز جهانی دوچرخه (سوم ژوئن مصادف با ۱۳ خردادماه) با همراهی مدیران و پرسنل تلاش‌گر شهرداری اصفهان اجرا می‌شود تا این حرکت نمادین الگویی برای کمک به تحقق این هدف ارزشمند باشد.

به گفته حق شناس، این برنامه با مشارکت اعضای کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان و با میزبانی و همراهی مدیران و پرسنل منطقه یک، روز پنجشنبه ۱۲ خرداد ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح در مسیر میدان انقلاب، خیابان مطهری، خیابان صائب تا شهرداری منطقه یک برگزار می­شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این رویداد مسائل ترافیکی منطقه یک نیز توسط مدیران شهری به صورت میدانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x